اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

صندوق رفاه دانشجویان با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد؛

تاکید بر اهتمام به تنوع خدمات مطلوب غذای دانشجویی در ماه مبارک رمضان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: قبل از شروع ماه مبارک رمضان با ارسال بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها بر اهتمام به تنوع خدمات مطلوب غذای دانشجویی در ماه مبارک رمضان تاکید شد.

تاکید بر اهتمام به تنوع خدمات مطلوب غذای دانشجویی در ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان افزایش نیافته اما میزان کیفیت غذا بالا رفته است.

وی با بیان اینکه هیچ دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان نباید برای ارائه غذا بیشتر از نرخ مصوب صندوق رفاه اقدام کند، افزود: در این ایام، دورچین غذا مانند زولبیا، بامیه، شربت، خرما، سوپ و میوه به غذای دانشجویان اضافه می‌شود، اما قیمت غذا افزایش پیدا نمی‌کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در روز  19 اردیبهشت 97 و در آستانه ماه مبارک رمضان، طی بخشنامه‌ای، نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یادآور شدیم و از آن‌ها خواسته شد برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی ادامه داد: این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواستار بازبینی و نظارت دائمی تاسیسات برودتی خوابگاه‌ها و محل برگزاری امتحانات شد.

یزدان مهر افزود: همچنین بازبینی وضعیت تاسیسات آب گرم خوابگاه‌ها قبل از ماه مبارک رمضان و نظارت مستمر بر عملکرد تاسیسات و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلف سرویس‌ها در هنگام افطار به ویژه ابعاد بهداشتی آشپزخانه و سالن‌ها و ارائه غذا‌های مناسب با ایام ماه مبارک رمضان از تاکیدات دیگر بوده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی درخواست شده تا تمهیدات لازم برای تامین سحری دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها اتخاذ شود.

یزدان مهر بیان کرد: لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب و رفع مشکلات احتمالی از موارد دیگری است که در بخشنامه ارسالی به دانشگاه‌ها برآن تاکید شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول