اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

امام جمعه فرادنبه:

لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است/ روایتی از زنان آخر الزمان

امام جمعه فرادنبه با اشاره به اینکه لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است، گفت: زنان آخر الزمان کسانی هستند که با پوشش نازک و برهنه و بیرون بودن موهای خود، مردم را به لغزش و گناه انداختند.

لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است/ روایتی از زنان آخر الزمان

حجت‌الاسلام صفرعلی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد اطاعت از فرامین خدا و پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: در قرآن آمده است ای کسانی که ایمان آوردید از خدا و رسول خدا اطاعت کنید در آیه دیگر گفته شده ای مردم اگر خدا را دوست دارید از پیامبر پیروی کنید.

وی افزود: در آیه دیگر به پیامبر سفارش شده تا به زنان و دختران خود و زنان مؤمن بگوید حجاب و روسری را به خود نزدیک کنند تا به عفاف و حجاب شناخته شوند و از زن‌های آلوده و هرزه جدا باشند.

امام جمعه فرادنبه ادامه داد: امام علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) می‌فرماید مواظب همسرت باش و زنان را در پرده نگه دار زیرا هر چه بیشتر در پرده باشند برای تو و آنان بهتر است.

علیخانی با بیان اینکه بانوان در جامعه باید با حجاب حضور داشته باشند، اضافه کرد: همه مردم به دنبال سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت هستند و یکی از راه‌های رسیدن به سعادت پیروی از اهل بیت و رعایت حجاب است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب آثار روحی و روانی در فرد دارد، گفت: بسیاری از بانوان بی‌حجاب از این نکته که گناهان زیادی را مرتکب و مورد لغزش دیگران می‌شوند بی‌خبر هستند؛ لعنت پیامبر برای بی‌حجابان است.

امام جمعه فرادنبه افزود: پیامبر می‌فرماید در هنگام معراج دو گروه از دوزخیان  که مربوط به زنان آخر‌الزمان هستند را ندیدم.

علیخانی ادامه داد: یک گروه زنانی هستند که تازیانه‌هایی مثل دم گاو در دست دارند و مردم را می‌زنند و دیگر زنان گروه که هم پوشش دارند و هم برهنه هستند.

وی اضافه کرد: این دو گروه زنانی هستند که در دنیا با پوشش نازک و برهنه و بیرون بودن موهای خود، مردم را به لغزش و گناه انداختند و هرگز بوی از بهشت به مشام آن‌ها نمی‌رسد.

انتهای پیام/ 68027/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول