اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران به نمایندگان مجلس

FATF تکمیل‌کننده برجام دلخواه آمریکا و اروپاست/ مجلس در مقابل آزمونی سخت قرار دارد

انجمن مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اعلام کرد طرحی کاملاً استعماری برای تصویب و یا رد در پیشگاه مجلس قرار گرفته که نتیجه آن هرچه باشد نمایندگان باید پاسخ‌گوی آینده و آیندگان باشند.

FATF تکمیل‌کننده برجام دلخواه آمریکا و اروپاست/ مجلس در مقابل آزمونی سخت قرار دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: مجلس در چهلمین سال انقلاب اسلامی بار دیگر در مواجهه با آزمونی سخت قرار گرفته است و این بار طرحی کاملا استعماری برای تصویب و یا رد در پیشگاه شما قرار گرفته است که نتیجه آن هرآنچه که باشد شما باید پاسخگوی آینده و آیندگان باشید. 

متن این نامه در ادامه آمده است:

استقلال‌طلبی از ابتدایی ترین شعارهای انقلاب اسلامی در طول مبارزات مردمی علیه طاغوت و استکبار داخلی و خارجی بوده است. ملتی که از مشروطه و تحریم تنباکو تا ملی شدن صنعت نفت و  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای کسب و حفظ استقلال خود خون‌ها داده و اشک‌ها ریخته، این روزها هر لحظه نگران از تصویب معاهده و یا قراردادی توسط دولت و مجلس بیرون آمده از رای خود است که گویا هیچ کدامشان درکی از مساله استقالل ندارند.

در جهانی که حتی کشورهای ذره‌ای هم به دنبال حفظ و کسب هرچه بیشتر استقلال خود و دور کردن دست اجانب از سیاست‌های داخلی خود هستند، در کشور ما عده ای به دنبال طرحی هستند که کیان و عزت ایران و ایرانی را در معرض دست اندازی بیگانگان قرار خواهد داد.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مجلس در چهلمین سال انقلاب اسلامی بار دیگر در مواجهه با آزمونی سخت قرار گرفته است و این بار طرحی کامل استعماری برای تصویب و یا رد در پیشگاه شما قرار گرفته است که نتیجه آن هرآنچه که باشد شما باید پاسخگوی آینده و آیندگان باشید.

اگر امروز ایرانیان پس از گذشت دو قرن هنوز هم شاهان قاجار را به وادادگی در برابر خارجی‌ها می شناسند، با تصویب طرح FATF، قضاوت آیندگان، جمهوری اسلامی را در کنار حکومت قاجاریان قرار خواهد داد.

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی شاید اولین تصویری که در اذهان جوانان کشور از شما نقش می بندد تصویب 20 دقیقه ای برجام است، برجامی که آن را تصمیم نظام خواندید و منتسب به تصمیم گیرندگان اصلی کشور کردید. برجامی که این روزها نتیجه‌ای جز خسارت محض برای کشورمان عایدی نداشت.

آیا تجربه برجام برای شما اثبات نکرد که هیچ بیگانه‌ای برای مردم و کشور ما دل نخواهد سوزاند؟ آیا تجربه برجام که تنها نتیجه آن از کارانداختن صنعت هسته‌ای کشورمان بود کافی نبود که این روزها به دنبال طرحی هستید که تکمیل کننده به ثمر نشستن برجام دلخواه آمریکاییها و اروپاییهاست؟

آقای لاریجانی شما که نماینده شهر علما هستید احتمالا شنیده‌اید که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، فتامل...

این رنجنامه فریادی است در میان سکوت مدعیان اصلاح‌طلب و اصولگرا از طرف انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول