اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل شرکت ملی پست:

نرم افزار جامع موبایلی خدمات پستی راه اندازی می‌شود/ ایجاد میز خدمت در پست

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به برنامه راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی برای خدمات پستی، گفت: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی در دستور کار قرار می‌گیرد.

نرم افزار جامع موبایلی خدمات پستی راه اندازی می‌شود/ ایجاد میز خدمت در پست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه ها به مردم، گفت: با وجود پیشرفت های فناوری، راه های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.

وی ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و افزود: واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم افزار جامعی از خدمات پستی ارایه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اینکه دفاتر قبول پست به عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می شود، می توان این میز را از جنبه های دیگر گسترش داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول