به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه ها به مردم، گفت: با وجود پیشرفت های فناوری، راه های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.
وی ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و افزود: واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم افزار جامعی از خدمات پستی ارایه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.
رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اینکه دفاتر قبول پست به عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می شود، می توان این میز را از جنبه های دیگر گسترش داد.
انتهای پیام/