اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس:

هیأت رئیسه مجلس با سفر 6 نماینده به جام جهانی فوتبال مخالف است/ دعوت مستقیم وزارت ورزش غیرقانونی است

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه این هیأت با سفر 6 نماینده به بازی‌های جام جهانی فوتبال مخالف است، گفت: دعوت مستقیم وزارت ورزش از 3 نماینده از کمیسیون فرهنگی و 3 نماینده از فراکسیون ورزش برای حضور در روسیه غیرقانونی است.

هیأت رئیسه مجلس با سفر 6 نماینده به جام جهانی فوتبال مخالف است/ دعوت مستقیم وزارت ورزش غیرقانونی است

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر سفر 6 نفر از نمایندگان مجلس به روسیه برای تماشای بازی‌های جام جهانی فوتبال، اظهار داشت: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با این سفر کاملاً مخالف بوده و اطلاعی از آن هم ندارد، این موضوع حتی در کمیته سفرهای خارجی مجلس هم مطرح نشده و در صورت مطرح‌شدن نیز قطعاً با آن مخالفت خواهد شد.

وی افزود: اکنون وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شرایط خوبی ندارد، اینگونه سفرها در حالی که مردم گرفتار مسائل اقتصادی هستند، ضرورتی ندارد و مجلس باید بیشتر به معیشت و بیکاری جوانان توجه کند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس در سال سوم دوره دهم مجلس نباید اجازه دهند فرصت خدمت از دستشان برود و مردم نسبت به خانه ملت بدبین شوند، 3 نفر از نمایندگان از فراکسیون ورزش مجلس و 3 نماینده دیگر نیز از کمیسیون فرهنگی مجلس بنا بر درخواست وزارت ورزش و جوانان می‌خواهند به این سفر بروند، در صورتی که این اقدام خلاف عرف و قانون است.

امیرآبادی یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان باید درخواست خود برای حضور نمایندگان مجلس در روسیه به منظور تماشای بازی‌های جام‌جهانی را به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کرد زیرا فراکسیون‌ها جایگاه رسمی در پارلمان ندارند، از طرفی باید از سوءاستفاده برخی فراکسیون‌های داخلی مجلس جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط ضرورتی هم برای حضور نمایندگان مجلس در جام جهانی وجود ندارد، تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان می‌تواند نمایندگان رسمی خود را برای نظارت به روسیه اعزام کند، در دور قبلی بازی‌های جام جهانی هم چنین موضوعی مطرح شد که برخی نمایندگان خودشان از رفتن منصرف شدند.

امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه بنده به برخی از نمایندگان مجلس در شرایط کنونی این است که بیشتر به فکر مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باشند تا بتوانند در آینده پاسخ روشنی از آنها دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول