اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

همزمان با در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم تلویزیون اسلواکی صورت می گیرد

آموزش ساخت «فیلم کوتاه بدون بودجه» توسط فیلمساز کردستانی در اسلواکی

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: سامان حسین پور فیلمساز جوان کردستانی در یک کارگاه آموزشی چگونه ساختن فیلم های کوتاه بدون بودجه بسازیم را در در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم تلوزیون اسلواکی آموزش می دهد.

آموزش ساخت «فیلم کوتاه بدون بودجه» توسط فیلمساز کردستانی در اسلواکی

امین مرادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سامان حسین پور از فیلمسازان جوان ایرانیکه دو سال پیش و در بیست ودومین دوره این جشنواره با فیلم « ماهی » تولید حوزه هنری استان کردستان در همین جشنواره جایزه بهترین هنرمند جوان را از آن خودکرد در این دوره به دعوت جشنواره به عنوان مدرس ورک شاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان در خلال برگزاری جشنواره « چگونه فیلم کوتاه بدون بودجه بسازیم ؟» را آموزش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سامان حسین پور متولد 1371 شهر سقز از استان کردستان است که در سال 1387 با حضور در بیست و دومین جشنواره فیلم کودک به عنوان داور نوجوان به فیلمسازی گرایش پیدا کرد و تاکنون 5 فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده است، صدها حضور بین المللی را با فیلم هایش داشته است و 36 جایزه ملی و بین المللی نیز در کارنامه اش دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به موفقیت های فیلمسازان کردستان ایران در جشنواره های جهانی ، 5 فیلم «آینه های پریده رنگ» از «سالم صلواتی»، « آپارتمان مورچه ها » از« توفیق امانی» ، «نامو»از «صلاح صالحی» و «کشتارگاه» از «بهزاد آزادی»دربخشی ویژه با عنوان «کردستان فکوس»  به اکران گذاشته خواهند شد.
گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تلویزیون اسلواکی (گدای طلایی) از 6 تا 9 ژوئن (16 تا 19 خرداد) در شهر کوشیتسه در کشور اسلواکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول