اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و فن آوری جهان

بایتون خودروی برقی خودران می‌سازد

شرکت خودروسازی بایتون از تولید خودروی برقی جدیدی خبر داده که «کی‌بایت» نام خواهد گرفت و از امکاناتی برای هدایت خودران و بدون نیاز به راننده هم برخوردار است.

بایتون خودروی برقی خودران می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، خودروی برقی جدید از سیستم راداری پیشرفته لیدار نیز بهره مند است که برای شناسایی خودکار و سریع موانع محیطی در محیط اطراف قابل استفاده است. همچنین از این سیستم می توان برای پارک راحت تر خودرو نیز استفاده کرد.

این خودروی خودران در بزرگراه ها و موقعیت های خاص می تواند به طور خودران حرکت کند و رانندگی کاملا خودران با آن ممکن نیست. انتظار می رود این محصول در سال 2021 به بازار بیاید.

خودروی یادشده دو درب بوده و ظاهری لوکس و ورزشی دارد. حسگرهای نصب شده بر طرفین خودروی یادشده مشاهده نمای 360 درجه از محیط اطراف را ممکن می کند. شرکت بایتون از جمله خودروسازی های چینی است که به علت تمرکز خود در زمینه تولید خودروهای برقی در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

بایتون همکاری نزدیکی با شرکت آئورا دارد که از جمله شرکت های نوپای فعال درزمینه تولید برنامه ها و نرم افزارهای مورد استفاده در خودروهای خودران است و توسط تعدادی از کارکنان برجسته شرکت های تسلا، گوگل و اوبر تاسیس شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول