اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد

تکذیب قطع درختان در حاشیه جاده گرگان به کردکوی/ اجرای دوربرگردان‌های استاندارد با امکانات استانی

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با تکذیب قطع درختان حاشیه جاده گرگان به کردکوی گفت: تلاش ما به انتقال درختان از این مسیر برای اجرای دوربرگردان‌های استاندارد به شکل «یوترن» است.

تکذیب قطع درختان در حاشیه جاده گرگان به کردکوی/ اجرای دوربرگردان‌های استاندارد با امکانات استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص قطع درختان حاشیه جاده‌ گرگان به کردکوی به خاطر اجرای پروژه عمرانی اظهار کرد: در این مسیر اجرای پروژه احداث دوربرگردان استاندارد در دستور کار است.

وی ادامه داد: این دوربرگردان‌ها به صورت «یوترن» اجرا می‌شود و برای اجرای آن نیاز به تعریض محور است که به طور طبیعی مقداری تغییر ساختاری در طول مسیر باید انجام شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: به طور طبیعی برای تعریض محور باید تعدادی از درختان موجود در حاشیه جاده یا قطع و یا از آنجا منتقل شود.

مصدقی گفت: تاکنون هیچگونه درختی در این مسیر قطع نشده و تلاش ما بر این است که هیچ درختی قطع نشود و تا جایی که امکان دارد درختان به روش «روت‌ بال» از آنجا به مکان دیگری منتقل شود و در صورت ضرورت قطع درخت کمترین تعداد ممکن قطع شود.

وی تاکید کرد: همه مردم استان گلستان، رانندگان و کارشناسان بر این اعتقاد هستند که دوربرگردان‌های موجود استاندارد نیست و همین موضوع باعث بروز سوانح رانندگی طی سال‌های گذشته در این مسیر شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: ضرورت اجرای این دوربرگردان‌های استاندارد برای همه اثبات شده است و ما چاره‌ای نداریم که به خاطر حفظ جان رانندگان و مسافران این دوربرگردان‌های برنامه‌ریزی شده را اجرایی کنیم.

مصدقی درباره زمان پایان یافتن این پروژه گفت: در حال حاضر ما از ظرفیت استانی برای اجرای پروژه استفاده می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پروژه به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول