اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس اعلام کرد

مهار آتش‌سوزی در نیروگاه برق فسا/آغاز عملیات تعویض قطعات آسیب‌دیده

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: آتش‌سوزی نیروگاه برق فسا مهارشده و عملیات تعویض قطعات آسیب دیده بدون قطعی برق انجام می‌شود.

مهار آتش‌سوزی در نیروگاه برق فسا/آغاز عملیات تعویض قطعات آسیب‌دیده

محسن جوادی آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز پیرامون آتش‌سوزی نیروگاه برق فسا اظهار داشت: ساعت 9و40 دقیقه‌ صبح امروز آتش‌سوزی براثر گرما در ایستگاه 400 کیلوولتی فسا رخ داد.

وی بابیان این‌که این نیروگاه بزرگ‌ترین نیروگاه برق استان فارس است، افزود: قسمت فن رادیاتور که خنک‌کننده است به علت گرمای زیاد آتش می‌گیرد و به دلیل این‌که در کنار روغن بوده این آتش‌سوزی دود غلیظی را ایجاد کرده که مأمورین آتش‌نشانی پس از 3 ساعت این آتش را مهار می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: در این حادثه به ترانس اصلی و خطوط آسیبی نرسیده و قطعی برق نیز در منطقه‌ای کوچک رخ‌داده که اگر به ترانس اصلی آسیبی می‌رسید، موجب خاموشی جنوب استان می‌شد.

جوادی آزاد بابیان این‌که برآورد خسارت تا فردا مشخص می‌شود، تصریح کرد: با توجه به این‌که قطعات آماده در انبار ذخیره وجود دارد، با خنک شدن هوا عملیات تعویض قطعات آسیب‌دیده شروع می‌شود که این عملیات تعویض قطعی برق ندارد.

وی ادامه داد: از مردم انتظار می‌رود در ساعات پیک مصرف از شدت برق مصرفی خود کم کرده و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را جزئی از سبک زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/76024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول