اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اتابک پورنادری در گفت‌وگو با فارس:

شرایط تئاتر مصداق «سالی که نکوست از بهارش پیداست»/بیش از 5 هزار مخاطب «دپوتات» را تماشا کردند

کارگردان و بازیگر تئاتر درباره شرایط فعلی تئاتر گفت: به نظر من وضعیت الان تئاتر مصداق مثل «سالی که نکوست از بهارش پیداست» هر کسی می‌تواند بر این اساس قضاوت کند که شرایط تئاتر تا آخر سال چطور خواهد بود.

شرایط تئاتر مصداق «سالی که نکوست از بهارش پیداست»/بیش از 5 هزار مخاطب «دپوتات» را تماشا کردند

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، اتابک پورنادری بازیگر و کارگردان تئاتر از هفتم فروردین ماه نمایش کمدی دپوتات را در تماشاخانه شهرزاد به صحنه برده و اجرای آن را تا عید فطر نیز ادامه داد.

بازیگران این کار غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، کتایون بختیاری، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری، شبنم قلی خانی بودند.

پورنادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این نمایش عنوان کرد: دپوتات عید فطر اجرایش را به پایان رسید و خوشبختانه استقبال خوبی هم داشت.

وی در ادامه افزود: آمار دقیق مخاطبان الان خاطرم نیست اما اگر اشتباه نکنم بیش از 5 هزار مخاطب داشتیم و این برای ما خیلی خوب است.

پورنادری با بیان اینکه تصمیم ندارم دوباره همین کار را به صحنه ببرم، توضیح داد: تصمیم دارم برای نیمه دوم سال کار جدیدی را آغاز کنم و ژانر کار هم که همین کمدی خواهد بود.

این کارگردان تئاتر درباره ژانر مورد علاقه و فعالیتش توضیح داد: من در عرصه کمدی اکر می‌کنم و این فضا را می‌شناسم ، الان هم یک نمایشنامه خارجی در دست مطالعه داریم که احتمالا همین را برای کار آماده کنم.

وی یادآور شد: البته نمایشنامه‌های ایرانی هم اگر نمایشنامه نویسی کار کند و قابل توجه باشد آن را اجرا خواهم کرد مهم برایم موضوع و تازگی آن و فضای کمدی است که بتواند مؤثر باشد وگرنه ایرانی یا خارجی بودن آن برایم تفاوتی ندارد.

پورنادری درباره این سوال که شرایط تئاتر را امسال چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم شرایط الان تئاتر مصداق مثل سالی که نکوست از بهارش پیداست، به نظرم هر کسی می‌تواند ازاین ضرب المثل برداشتی کند و حال می‌توانیم بهار را ارزیابی کنیم که در تئاترچطور بوده و بقیه ایام سال هم به همین منوال به نظر من ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول