اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاهدی:

حقوق خردادماه بازنشستگان فولاد واریز شد/ هزینه‌های درمانی بازنشستگان سرسام‌آور است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌ها و جلسات مکرر با رئیس صندوق فولاد کشور، حقوق خردادماه بازنشستگان فولاد واریز شد.

حقوق خردادماه بازنشستگان فولاد واریز شد/ هزینه‌های درمانی بازنشستگان سرسام‌آور است

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و طی حمایت صندوق و کانون بازنشستگی فولاد استان کرمان و جلساتی که با عسکری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور برگزار شده بود مقرر شد که نهایتاً تا 10 هر ماه حقوق بازنشستگان فولاد واریز شود که امروز چهارم خرداد ماه این کار صورت گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و طی قول داده شده برای پرداخت، ده‌ها میلیارد تومان تفاهم‌نامه‌ای بین بیمه ملت و علوم پزشکی انجام شده است و بازنشستگان فولاد می‌توانند از بیمه و مزایای بیمه ملت استفاده کنند.

وی عنوان کرد: بازنشستگان فولاد خدمات درمانی خود را به صورت آزاد پرداخت می‌‌کنند که به‌دلیل وجود بیماری‌های تنفسی و ریوی در بین اکثر بازنشستگان فولاد، هزینه‌های درمانی آنها، سرسام‌آور است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول