اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مشکلات نباید باعث خدشه‌دار شدن انسجام درونی شود/ نقض برجام چشمه دیگری از حقوق بشر آمریکایی‌ست!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقض برجام را چشمه دیگری از حقوق بشر آمریکایی دانست و با اشاره به مشکلات موجود افزود: وجود مشکلات نباید باعث دودستگی و خدشه‌دار شدن انسجام درونی شود.

مشکلات نباید باعث خدشه‌دار شدن انسجام درونی شود/ نقض برجام چشمه دیگری از حقوق بشر آمریکایی‌ست!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد دکتر حسین مظفر پیش از ظهر امروز در مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: اگرچه شهدا از بین ما رفته‌اند اما خود را جاودانه کردند و به منتهای آمال و آرزوهای خود رسیدند.

راز جاودانگی شهدا پیوند باجان جانان پروردگار جهانیان است/ راه شهدا را ادامه دهیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: راز جاودانگی شهدا این است که آن‌ها با شهادت جان فنا شده خود را به جان جانان و پروردگار جهانیان که فناناپذیر است پیوند زدند.

وی بابیان اینکه پرونده طومار زندگی همه انسان‌ها با مرگ بسته می‌شود، گفت: چه مرگی زیباتر از شهادت که باعث جاودانگی انسان می‌شود و از این حیث خوش به سعادت شهیدان که درراه حق قدم گذاشتند و در این راه به بی‌نهایت و جاودانگی رسیدند.

مظفر ادامه داد: هر فردی به طریقی قبضه روح می‌شود یا توسط نمایندگان عزرائیل و یا خود حضرت عزرائیل اما شهدا را خود خدا قبضه روح می‌کند لذا هیچ دردی را متحمل نمی‌شوند و به لقاالله می‌رسند و این رستگاری است.

وی وظیفه همگان در مقابل شهیدان را زنده نگاه‌داشتن یاد آن‌ها و حرکت در مسیر سبزشان عنوان و بیان کرد: با حاضر شدن بر مزار شهیدان به آن‌ها تمسک بجوییم و با برگزاری جلسات یادواره برای آن‌ها و تبیین اهداف والایشان و حرکت در جهت آن اهداف سعی کنیم وظیفه خود را در مقابل شهیدان به نحو احسن انجام دهیم و شرمنده آن‌ها نباشیم.

اساس تشکیل آمریکا خونریزی، جنگ و غارت بوده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دوم سخنان خود با اشاره به تاریخ تشکیل آمریکا تصریح کرد: از تاریخ تشکیل آمریکا کمتر از 245 سال می‌گذرد و اساس و بنیان شکل‌گیری کشوری به نام آمریکا با خونریزی، جنگ، کشتار، قتل و غارت بوده که این کشور در سال 1776 به استقلال رسید.

مظفر ادامه داد: این کشور در ابتدا به امور خود می‌پرداخت اما در اواخر جنگ جهانی اول و مقابله متحدین و متفقین، آمریکا با کمک کردن به انگلیس، روس و فرانسه و پیروزمندانه به‌عنوان قدرت جهانی ابراز وجود کرد و در جریان جنگ جهانی دوم نیز با نابود کردن هیروشیما و ناکازاکی قدرت دیگری یافت و آمریکا بعد از شکل‌گیری اتحاد تفاهم شوروی و نظام کمونیستی در سال 1917، جنایات، توسعه‌طلبی و استفاده ابزاری از حقوق بشر را آغاز کرد و جامعه جهانی را به بردگی گرفت و به‌ویژه بعد از فروپاشی شوروی ادعای کدخدایی جهان را کرد.

دستگاه‌های تبلیغاتی صهیونیستی و آمریکایی چهره ضدبشری آمریکا را بزک‌کرده‌اند/ در آمریکا تبعیض نژادی بیداد می‌کند

وی اقدامات ضد بشری آمریکا را فراوان و کارنامه آن را سیاه توصیف کرد و گفت: آمریکا کارنامه سیاهی در اقدامات ضد بشری دارد اما دستگاه‌های تبلیغاتی صهیونیستی و آمریکایی چهره ضد بشری آمریکا را بزک‌کرده‌اند.

نماینده رئیس‌جمهور در نظارت بر سازمان صدا و سیما بابیان اینکه آمریکا با اقدامات خصمانه خود در دنیا عناوین حقوق بشر و دموکراسی و دفاع از آزادی و دیگر عناوین مقدس را به لجن کشیده بیان کرد: در داخل خود آمریکا تبعیض نژادی بیداد می‌کند و سیاه‌پوستان و سرخ‌پوستان از حداقل حقوق هم بی‌بهره‌اند و میزان درآمد و حقوقشان نصف سفیدپوستان است و همچون صهیونیست‌ها خود را نژاد برتر می‌دانند.

حق وتو از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکاست

مظفر همچنین اظهار داشت: اگر سازمان‌های بین‌المللی را مرور کنیم می‌بینیم که قطع‌نامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت را که در راستای محکوم کردن جنایات آمریکا است خود آمریکا وتو می‌کند؛ حق وتو یکی از اقدامات ضد حقوق بشری است که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند.

نماینده رئیس‌جمهور در نظارت بر سازمان صدا و سیما ادامه داد: آمریکا به بهانه دموکراسی و دموکراسی خواهی به سرنگونی ملت‌ها می‌پردازد و اتفاقاً از حکومت پادشاهی حمایت می‌کند و متأسفانه دنیا در مقابل این نوع باج‌گیری‌ها ساکت نشسته است.

مظفر در ادامه گفت: آمریکای جنایت‌کار، ایران را که بالاترین دموکراسی را دارد متهم به نقض حقوق بشر می‌کند، آل سعود را به جان بحرین انداخته و در حال قتل‌عام شیعیان است، مردم یمن را مجبور به پذیرش شاه قبلی به‌عنوان حاکم که البته هنوز موفق نشده می‌کند و این‌ها چشمه‌ای از حقوق بشری آمریکایی است!

وی با اشاره به حمایت تمام‌عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: همه می‌دانند که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی ست و به دنبال تشکیل دولت جهانی است و خود را قوم برتر و برگزیده خدا می‌داند و جنایات این رژیم غاصب بر کسی پوشیده نیست و آمریکا از چنین رژیمی حمایت همه‌جانبه دارد!

مجموع زمین‌های خریداری‌شده 6 درصد است اما امروزه صهیونیست 90 درصد فلسطین را اشغال کرده

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در روشن‌تر شدن مسئله فلسطین بیان کرد: همه بدانند که ادعای فروش زمین توسط فلسطینی‌ها به یهودیان صهیونیست حقه و خیانت است و مجموع زمین‌هایی که خریداری‌شده در کل 6 درصد هم نیست و زمانی که فلسطینی‌ها به نقشه شوم یهودیان صهیونیست پی بردند فروش زمین به آن‌ها را تحریم کردند اما اکنون 90 درصد فلسطین در اشغال رژیم صهیونیستی است.

وی حمایت ایران از مردم مظلوم فلسطین را هم وظیفه شرعی و هم برای امنیت داخلی کشور عنوان کرد چراکه رژیم صهیونیستی برای تصاحب کل دنیا برنامه دارد و خود را نژاد برتر می‌داند.

مظفر با اشاره به گروهای تروریستی القاعده، طالبان و داعش بیان داشت: آمریکا با تشکیل و حمایت از این گروه‌های تروریستی چه ظلم‌ها که به عراق و افغانستان روا نداشته و همچنین خود وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد که داعش دست‌پرورده آمریکاست و حال این کشور دایه مبارزه با تروریست سر می‌دهد؟! این آمریکا بود که با حمایت منافقین در ایران می‌خواست از ایران و انقلاب ایران انتقام بگیرد.

نقض برجام چشمه دیگری از حقوق بشر آمریکایی ست!

وی بابیان اینکه آمریکا تمام جنایات خود را به بهانه حقوق بشر انجام داده و به بسیاری از تعهدات خود ازجمله همین برجام پایبند نبوده افزود: در برجام قرار بود تحریم‌هایی که بر ایران روا داشتند حذف کنند اما چه شد؟ باوجود متعهد بودن ایران تحریم‌ها را تشدید کردند و به‌راحتی از برجام خارج شدند و این حقوق بشر آمریکایی است!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کرد: جرم ملت ایران این است که به ارزش‌های اسلامی اتکا کرده و به حکومت شاهی نه گفته و بند ناف منافع آمریکا به منابع کشورش را قطع کرده و این مسئله آمریکا را عصبانی کرده است.

مظفر همچنین گفت: ملت ایران با یاری خدا و با تمسک به ارزش‌های اسلامی و امام خمینی و رهبر فرزانه انقلاب با مشارکت و اقدام به هنگام و همچنین با ایثار و جان‌فشانی خود 40 سال است که این انقلاب را از گردنه‌های خطرناک عبور داده است.

وجود مشکلات نباید باعث دودستگی و خدشه‌دار شدن انسجام درونی شود

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور افزود: وجود مشکلات نباید باعث دودستگی و خدشه‌دار شدن انسجام درونی شود چراکه هدف دشمن همین است متأسفانه عده‌ای سعی دارند با خودزنی این انسجام را از بین ببرند اما همه بدانند که الآن دوره انسجام، وحدت و مشارکت است و همه باید همدل و هم‌جهت در تقویت نظام تلاش کنیم.

مظفر با مخاطب قرار دادن دولت و مسئولین بیان کرد: دولت باید برای برون‌رفت از مشکلات مردم راهکارهای عینی و عملی داشته باشد و درد مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول