اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان خبر داد

آسفالت راه‌های روستایی منتظر پاسخ وزارت راه

آسفالت راه‌های روستایی هرمزگان منتظر پاسخ وزارت راه و شهرسازی در خیابان آفریقای تهران است. رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در این‌باره گفت: پیگیر دریافت پنج هزار تن قیر برای راه‎های روستایی استان از طریق وزارت راه و شهرسازی هستیم.

آسفالت راه‌های روستایی منتظر پاسخ وزارت راه

احمد مرادی در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت راه‌های روستایی جزیره قشم که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به اهمیت توسعه راه‌ها در عمران و آبادانی هر منطقه، اظهار داشت: از طریق مجمع نمایندگان پیگیر دریافت پنج هزار تن قیر برای راه‎های روستایی استان از طریق وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی افزود: منابع دولتی بسیار محدود بوده و ما در هرمزگان با محدودیت‌های بسیاری در دریافت این منابع روبه‌رو هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان اینکه مطالبات مردم قشم در حوزه راه، مطالبات کاملا به حقی است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون توافق نامه‌ای حاصل گشته مبنی بر اینکه 70 درصد هزینه اجرای طرح آسفالت روستایی را بنیاد مسکن و 30 درصد را دهیاری‌ها از محل منابع موجود تقبل کنند که این اقدام گام بزرگی در جهت بهسازی و توسعه روستاهای استان است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی تصریح کرد: هرمزگان نقش بسیار ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد و ما از دولت انتظار بیشتری برای حمایت از این استان داریم.

مرادی با بیان اینکه در حوزه راه با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: نمی توان تنها با تکیه بر منابع محدود دولتی عمل کرد، بلکه در این مسیر نیازمند کمک خیرین و شرکت‌های راهسازی و دیگر نهادها هستیم که خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی از سوی این بخش‌ها در شهرستان قشم وجود داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در این گفت و گو همکاری شوراها و دهیاری ها در جزیره قشم را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: این همکاری می تواند الگویی برای دیگر مناطق نیز باشد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول