اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

برای حل مشکلات جامعه نیازمند برجام داخلی هستیم

امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای حل مشکلات جامعه نیاز به برجام داخلی داریم و باید اقدامات کاملی در این زمینه انجام شود.

 برای حل مشکلات جامعه نیازمند برجام داخلی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه هیچ مسئولی نمی‌تواند در برابر مشکلات جامعه از جمله قیمت ارز، مسکن و اقتصاد جامعه خود را نادیده بگیرد، اتحاد بین مردم و مسئولان را زمینه‌ساز حل مشکلات و عبور از بحران‌ها دانست.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه نیازمند تلاش مضاعف مسئولان، اتحاد مسئولان با مردم و مردم با مسئولان است،  خواستار تلاش و کوشش همراه با برنامه‌ریزی صحیح مسئولان برای رفع مشکلات جامعه شد و تصریح کرد: برای حل مشکلات جامعه نیاز به برجام داخلی داریم و باید اقدامات کاملی در این زمینه انجام شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: برای عبور از مشکلات قوای سه‌گانه مجریه، مقننه، قضاییه و مردم باید اقدامات گسترده‌ای انجام دهند و برنامه جامع مشترکی تدوین و تحقق یابد.

وی برخورد قاطع با اخلال‌گران اقتصادی را از نیازهای ضروری در جامعه دانست و گفت: سوداگران و سوء استفاده کنندگان در بروز مشکلات اقتصادی، با استفاده از رانت‌ها نظام اقتصادی جامعه را پرآشوب می‌کنند که باید با آنان قاطعانه برخورد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول