اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در گفت‌و‌گو با فارس:

آب طرح غدیر ۱ وارد شبکه‌ آبرسانی خرمشهر شد/ همه مسؤولان پای کار هستند

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: آب شرب طرح غدیر ۱ وارد تصفیه‌خانه خرمشهر شد و پس از تصفیه در شبکه‌های آبرسانی شهری قرار گرفت.

آب طرح غدیر ۱ وارد شبکه‌ آبرسانی خرمشهر شد/ همه مسؤولان پای کار هستند

عبدالله سامری دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: روز گذشته یکی از لوله‌های طرح آبرسانی غدیر در نزدیک هویزه دچار شکستگی شد و به همین دلیل بر روی آب خرمشهر تاثیر گذاشت و آب خرمشهر بیش از حد شور شد.

وی عنوان کرد: اما این مشکل با تلاش شبانه‌روزی ترمیم شد و آب شرب طرح غدیر۱ وارد تصفیه‌خانه خرمشهر شد و پس از تصفیه در شبکه‌های آبرسانی شهری قرار گرفت.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: همه مسؤولان برای حل مشکل خرمشهر پای کار هستند و دست در دست هم دادند تا از این مشکل خارج شویم.

وی عنوان کرد: اکنون با ترمیم شکستگی لوله از مبداء شوری آب خرمشهر رفع شده است و مردم مقداری لوله‌های آب منازل خود را باز نگه‌دارند تا آب شور خارج شود.

سامری عنوان کرد: سال ۹۵ طرح غدیر۲ کلنگ‌زنی شد و این طرح امروز تا حسینیه رسیده است و تا نیمه تیر این طرح برای خرمشهر و آبادان افتتاح می‌شود و به وسیله این طرح آب شرب روستاهای خرمشهر نیز تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: از صبر و تحمل مردم شریف و نجیب خرمشهر و مینوشهر صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و همه ما مسؤولان تا آخرین توان برای حل مشکل شهرستان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول