اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خبر داد

کشف بیش از یک تن گوشت فاسد در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه‌بندی شده فاسد در بجنورد خبر داد.

کشف بیش از یک تن گوشت فاسد در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا عرب زادهاظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی مرکز استان اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور آشخانه به بجنورد به یک دستگاه خودرو ایسوزو یخچال دار مظنون و بلافاصله دستور توقف را صادر کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو یک‌تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه‌بندی شده فاسد و بدون مجوز اداره بهداشت کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سریعاً موضوع به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع‌رسانی و بار مکشوفه به همراه خودرو تحویل آن سازمان شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری امنیت و آرامش در جامعه با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند به‌شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول