اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر در گفت‌وگو با فارس:

به خرد جمعی اعتقاد دارم؛ اما شورای مشورتی برای تئاتر شهر تصمیم نمی‌گیرد

مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر گفت: صحبت‌های شهرام کرمی درباره تشکیل شورای مشورتی بدین معنی نیست که شوراها برای تئاتر شهر تصمیم می‌گیرند؛ بلکه قرار است سازوکاری برای مشورت با اهالی هنر اندیشیده شود.

به خرد جمعی اعتقاد دارم؛ اما شورای مشورتی برای تئاتر شهر تصمیم نمی‌گیرد

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، پس از ۴۶ روز از کناره‌گیری پیمان شریعتی از مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی روز چهارشنبه ششم تیر ماه با حکم شهرام کرمی،‌مدیرکل هنرهای نمایشی به سمت مدیریت جدید مجموعه تئاتر شهر منصوب شد.

اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس درباره اولویت‌های خود در این مجموعه عنوان کرد: دغدغه من به نوعی بازتعریف فعالیت‌ها با کمک هنرمندان است؛ اینکه روند کار و استانداردهای کیفی برای تعریف وضعیت شاخص را بتوانیم با کمک هم در آثار نمایشی به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود: بنابراین در وهله نخست می‌خواهم این استانداردها را با هنرمندان مرور کنم و پس از مستقر شدن در تئاتر شهر جزئیات را بررسی کرده و درباره اولویت‌ها بهتر می‌توانم صحبت کنم.

*به خرد جمعی اعتقاد دارم

اسدی در پاسخ به این سؤال که پیش از این شهرام کرمی وعده تشکیل یک شورای مشورتی را در تئاتر شهر داده بوده و اینکه چقدر او قائل به این شورای مشورتی است و آیا این شورا دست مدیریتی او را نخواهد بست، توضیح داد: من همیشه به خرد جمعی اعتقاد دارم.

وی اظهار داشت: اینکه فرآیند و سازوکار این شورای مشورتی به چه صورت خواهد بود، طی یک ایده در آینده خواهم گفت. به هر حال تأکیدی که شده و نکته‌ای که درباره شورای مشورتی گفته شده، معنی‌اش این نیست که قرار است شوراها برای تئاتر شهر تصمیم بگیرند؛ بلکه معنی‌اش این است که قرار است مشورت صورت بگیرد و این مشورت باید سازوکار داشته باشد و من بدان فکر کرده‌ام.

اسدی یادآور شد: تا زمانی که در تئاتر شهر مستقر نشوم و نتوانم آن فرآیند را طراحی کنم، نمی‌توانم معنی‌اش را توضیح دهم؛ اما بهره گرفتن از مشورت دیگران همیشه و هر زمان مفید بوده و همیشه برای ما اشخاصی طرف مشورت بودند که صاحب‌نظر هستند.

*وضعیت تنظیم اجراهای تئاتر شهر را بعدا اعلام خواهم کرد

رییس جدید مجموعه تئاتر شهر در پاسخ به این سوال که نوبت اجراهای تئاتر شهر تا انتهای سال تثبیت شده و شما در این زمینه چه ایده‌ای دارید و آیا این با برنامه‌های شما همخوان است،‌ توضیح داد: من منتظر هستم مراسم معارفه انجام شود و جزییات کار را ببینم. این هم شاید یک نظر باشد که شرایط به چه صورت است، من هنوز با جزئیات کار آشنا نیستم که چگونه اجراها تنظیم شده است. بنابراین دراین باره بعدا و پس از اینکه مراسم معارفه صورت بگیرد، صحبت می‌کنم.

وی درباره زمان مراسم معارفه گفت: یکی ـ دو هفته طول می‌کشد تا برنامه‌ها و جزییاتشان مرور شود و با دوستان در این زمینه صحبت کنم. بنابراین بعدا در این رابطه پاسخ شما را خواهم داد. مراسم معارفه هم قرار است امروز قطعی شود و به رسانه‌ها اطلاع خواهیم داد و احتمالا در یکی دو روز آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول