اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

شب گذشته رخ داد

سرعت بالا و بی‌توجهی راننده خودروی تندر حادثه آفرید+ جزئیات

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخصوص حادثه تصادف رانندگی بامداد امروز و جان باختن یک نفر در این حادثه سخن گفت.

سرعت بالا و بی‌توجهی راننده خودروی تندر حادثه آفرید+ جزئیات

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در 00:30 بامداد در محور شرق به غرب بزرگراه همت بعد از پارک جوانمردان یک دستگاه خودروی L90 با یک دستگاه کامیون برخورد می‌کند. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصریح کرد: در این حادثه تصادف سرنشین خودروی سواری در دم فوت کرده و راننده آن نیز دچار جراحت شدید می‌شود. 

سرهنگ مومنی علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سواری عنوان و بیان داشت: با توجه به سرعت بالای این خودرو و عدم توجه به جلو، خودروی L90 از عقب به کامیون برخورد کرده است. 

این مقام ارشد پلیس راهور فاتب با بیان این مطلب که در طول شب، زاویه دید محدودتر است از رانندگان درخواست کرد که سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند. 

وی گفت: خوردن، آشامیدن و صحبت با سرنشینان خودرو و همچنین استفاده از تلفن همراه و مواردی چون ارسال و خواندن پیامک‌های دریافتی و مواردی این چنینی می‌تواند منجر به حواس‌پرتی رانندگان شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول