اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

شایعه‌ای نزدیک به واقعیت

مدیرکل ورزش و جوانان رفتنی شد؟

به احتمال فراوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به زودی جابجا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان رفتنی شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آنطور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به زودی جای خود را به فردی که از استان شرقی کشورمان خواهد آمد، می‌دهد.

این خبر ظرف چند روز گذشته در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان میان کارمندان این اداره دهان به دهان می‌شود و خبرنگاران ورزشی نیز با پیگیری، صحت آن را گرفته‌اند و حتی شنیده شده مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ظرف یکی دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

نارضایتی استاندار همدان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بدون تردید یکی از عوامل این تغییر خواهد بود. موضوعی که اگر نیکبخت اصرار بر آن داشت زودتر از اینها و بعد از سقوط پاس همدان به لیگ دسته سوم فوتبال کشور رخ می‌داد اما با این حال عمر مدیریت رسول منعم که از اواسط مهرماه 94 روی صندلی مدیریت ورزش همدان جلوس کرده بود، گویا به سرآمده و از قم به عنوان مقصد بعدی مرد ملایری ورزش نام برده می‌شود.

گویا ورزش استان همدان حرکت زیگزاگی در پیش گرفته و قرار است بعد از مدیر غیربومی یک مدیر بومی و بعد از مدیر بومی یک فرد غیربومی روی کار بیاید. پیش از رسول منعم که اصالتا ملایری است، سیدعبدی افتخاری که اصالتی یاسوجی داشت مدیر ورزش همدان بود و این بار نیز یک فرد غیربومی مدیریت ورزش استان همدان را عهده‌دار خواهد شد.

در شرایطی که ورزش همدان بزرگان بسیاری به کشور معرفی کرده و یکی مثل امیر عفراتی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز می‌شود و غلامرضا شعبانی‌بهار هم رئیس فدراسیون تیراندازی‌ با‌ کمان، یک غیربومی بار دیگر عنان کار در ورزش همدان را در دست خواهد گرفت.

انتهای پیام / 89056 / 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول