اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

دنیای استکبار در تکاپوی اجرای «برجام تغییر در رفتار مردم»/ مسؤولان در حاشیه نباشند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز تمام تلاش دشمن خارج کردن مردم از صحنه است و مستکبران تلاش دارند تا «برجام تغییر در رفتار مردم» را عملیاتی کنند.

دنیای استکبار در تکاپوی اجرای «برجام تغییر در رفتار مردم»/ مسؤولان در حاشیه نباشند

سردار حسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به حضورش در مراسم سالانه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اظهار کرد: رهبری در این مراسم نکاتی را بیان فرمودند که به بخشی از آن‌ها باید اشاره کرد و مردم و بسیجیان نیز به این موارد بیشتر توجه داشته باشند.

وی با اشاره به جنگ احد و شرایط مسلمین گفت: به فرموده رهبری، در یک بررسی اجمالی، به این نتیجه می‌رسیم که شرایط کشور و ملت ما منطبق با جنگ احد است و این حادثه باید به ما کمک کند تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در جنگ احد مسلمانان پیروز قطعی بودند، بیان کرد: امروز هم این پیروزی از گفتارها و عملکردهای جبهه استکبار مشاهده می‌شود و پیروزی در همه عرصه‌ها مربوط به انقلاب اسلامی، مردم و رهبری است و پیروز اصلی در میدان‌های نبرد، همواره مسلمین بوده‌اند.

حسن‌زاده ادامه داد: امروز هم چون صدر اسلام نباید تنگه احد رها شود؛ هر چه پیروزی قطعی‌تر می‌شود، اشاره رهبری نیز به لزوم حفظ نظام اسلامی بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز بدون استثنا پیروز اصلی صحنه‌های میدانی، انقلاب اسلامی بوده و مقابل استکبار جهانی ما همواره برتر هستیم و از این جهت، شرایط ایران امروز با جنگ احد برابر است.

تنگه سخت امروز را حفظ کنید

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه پیروز نهایی برابر استکبار جهانی، ملت و رهبری ایران هستند، گفت: امروز ما در نقطه حساسی قرار داریم و تنگه‌ای چون تنگه احد وجود دارد که باید حفظ کرد؛ چون نوع نبرد و ابزار تحمیل اراده فرق کرده است.

حسن‌زاده بیان داشت: هر چه جلوتر می‌رویم، رهبری برای بارهای بیشتری برای حفظ تنگه سخت انقلاب اسلامی مطالبی را بیان می‌فرمایند.

وی اضافه کرد: رهبری در چندین سخنرانی فرمودند که تنگه سخت امروز را حفظ کنید و اهمیت صبر و تقوا را به استناد آیات قرآنی بیان فرمودند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: صبر یعنی از میدان خارج نشدن و در صحنه ماندن و امروز تنگه احد اینجاست. تمام تلاش دشمن خارج کردن مردم از صحنه است و مستکبران تلاش دارند تا برجام تغییر در رفتار مردم را عملیاتی کنند؛ اما خودشان اذعان کرده‌اند که تلاش‌هایشان اثری نداشته است؛ چون هنوز هم فریاد «مرگ بر آمریکا» را در جای جای ایران می‌شنویم.

حسن‌زاده تصریح کرد: امروز کسی نباید از میدان بگریزد؛ به‌خصوص مسؤولان که بیشتر باید در میدان حاضر باشند و یکی از معناهای صبر این است که باید ایستاد و حتی در حاشیه نبود.

وی تصریح کرد: رهبری در خصوص تقوا فرمودند که مراقبت از خود مقابل دشمن معنی صبر است؛ امروز خدا را شاکریم که در سایه بدعهدی و بی‌تدبیری سران استکبار به وحدت خوبی در نظام اسلامی، مسؤولان و مردم رسیده‌ایم و مهم، این وحدت نظر و رویه است و همه اعلام کرده‌اند که به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد.

اگر دوردست‌ها را ببینیم، دشمن ناکام است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: امروز همه به این وحدت رسیده‌ایم که باید دنبال رفع مشکلات مردم باشیم و اقداماتی در حال شکل‌گیری است که می‌تواند تنگه سخت انقلاب اسلامی را حفظ کند.

حسن‌زاده افزود: آمریکا توان مقاومت در راهش علیه نظام اسلامی را ندارند و خودشان می‌گویند نمی‌توانیم فشارها را در مدت طولانی ادامه دهیم و امروز باید این پیروزی تثبیت و دشمن مأیوس شود.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی، همه باید گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا داشته باشند که با درایت، تدبیر و حکمت کشور را اداره می‌کند؛ قطعاً اجازه نخواهیم داد تا برخی پیروزی نظام اسلامی را به شکست تبدیل کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های «صابرین»، این است که دوردست را نگاه می‌کنند و این در دوران دفاع مقدس مشهود بود که الآن از برکات آن بهره می‌بریم.

حسن‌زاده بیان داشت: امروز نیز اگر دوردست‌ها را ببینیم، دشمن ناکام است و آن‌ها تا 22 بهمن تلاش دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را مأیوس سازند؛ اما با اتحاد ملی، حتماً در روز 22 بهمن امسال بزرگ‌ترین و زیباترین جشن انقلاب را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2568/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول