اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

یادداشت مهمان/

تابش نوری به تاریکی‌های حراج آشوراده

دبیر ستاد مردمی آشوراده در واکنش به حذف چکیده طرح توسعه گردشگری آشوراده از پرتال رسمی سازمان محیط زیست اظهار داشت: به زودی درباره پرونده مفتوح شده درخصوص طرح گردشگری آشوراده اطلاع رسانی خواهد شد.

تابش نوری به تاریکی‌های حراج آشوراده

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مرتضی شریفی دبیرکل ستاد مردمی نجات آشوراده در واکنش به انتشار خبر «حذف خبر تشریح برنامه گردشگری نجات آشوراده از پرتال سازمان محیط زیست» با ارسال یادداشتی به خبرگزاری فارس عنوان کرد: مصاحبه و دفاع تمام قد مدیر اجرایی محیط زیست استان از پروژه آشوراده همراه با چکیده‌ای از طرح مزبور (در 25 صفحه) در ساعت 8:33 روز شنبه 16 تیرماه 97 بر روی سایت رسمی سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت که هنوز برخی خبرگزاریها به نقل از محیط زیست تیتر و مقدمه خبر را دارند.

اما وقتی برای ملاحظه متن کامل ارجاع می‌دهند به سایت محیط زیست شاید از آنجایی که پشت پرده‌ها را از جمله چگونگی واگذاری مسئولیت امر به استانداری سخن به میان آمده، لو رفتن چکیده طرح غیر علمی سریعاً از سایت مزبور حذف شده است اما غافل از این بودند یک خبرنگار حرفه‌ای، آزاد، مستقل، متعهد و فعال محیط زیست تمامی پروسه را مستند سازی کرده است.

استاد مخدوم در یکی از شبکه های اجتماعی در عکس العمل به این خبر اظهار داشته‌اند «با این آدمها (نه آدمیان) چه باید کرد؟»
معروض می‌دارد با همکاری خبرنگار عزیز یاد شده مجموعه در دسترس قرار گرفته به طور همه جانبه در دست بررسی است و نتیجه برای تنویر افکار عمومی و دادخواهی از مراجع ذیربط که پرونده مفتوح در این ارتباط دارند اطلاع رسانی خواهد شد.
گر نگهدار سرزمین مظلوم مان آنست که من می‌دانم/ شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول