اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

آژیرهای خطر خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفتند

شهرک‌های نزدیک غزه مجددا هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفتند

در حالی که ساعتی از اعلام آتش‌بس در نوار غزه نگذشته اما شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک این منطقه مجددا هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفته و آژیرهای هشدار به صدا درآمدند.

شهرک‌های نزدیک غزه مجددا هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفتند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار حملات راکتی در نزدیکی غزه خبر دادند.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، همزمان با شنیده شدن آژیرها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کسوفیم»، «عین ثالثه» و «نیریم» در جنوب نوار غزه، چندین صدای انفجار نیز شنیده شده است.

برخی رسانه‌ها نیز از شلیک شدن چندین فروند راکت و خمپاره به مناطق نزدیک غزه گزارش دادند. گفته می‌شود دو فروند راکت به شهرک «اشکول» برخورد کرده است.

دقایقی بعد منابع محلی از شنیده شدن انفجار در مرکز نوار غزه خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پایگاهی که از آن راکت‌ها به شهرک اشکول شلیک شده را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین نقطه از نوار غزه شامل «خان‌یونس» و «رفح» را بمباران کردند. گفته می‌شود در این حملات حداقل 4 فلسطینی مجروح شده‌اند.

منابع فلسطینی ساعتی بعد از حمله نخست گزارش دادند که هنوز صدای آژیرهای هشدار حملات موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه ادامه دارد.

این در حالی است که ساعاتی پیش جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» بامداد یکشنبه اعلام کرد که با میانجی‌گری مصر، بین گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و رژیم صهیونیستی آتش‌بس برقرار شده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول