اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت

حضور عطرآگین خادمان حرم مطهر رضوی در خبرگزاری فارس

همزمان با آغاز «دهه کرامت»، تنی چند از خادمان حرم مطهر رضوی تحت عنوان «زیر سایه خورشید»‌، تحریریه خبرگزاری فارس را به شمیم معطر رضوی آغشته کردند.

حضور عطرآگین خادمان حرم مطهر رضوی در خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز «دهه کرامت» تنی چند از خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در خبرگزاری فارس، فضای تحریریه را به شمیم رضوی معطر کردند.

در این حضور معنوی، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری فارس ضمن تبرک جستن به پرچم متبرک آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع)، نسبت به ساحت مقدس این امام رئوف ادای احترام کردند.

خادمان حرم مطهر رضوی پس از قرائت صلوات خاصه و ذکر توسلی کوتاه، در دیگر بخش‌های خبرگزاری حضور یافتند و به توزیع سوغات متبرک آن آستان رفیع پرداختند.

بر اساس این گزارش، اول تا یازدهم ذی‌القعده  که حدفاصل سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت امام رضا(ع) است، به «دهه کرامت» شهرت دارد. در این دهه، تعدادی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید»، در شهرای مختلف ایران و حتی برخی کشورهای همسایه حضور می‌یابند و بستری را برای ارتقاء معرفت و دلبستگی مردم به ساحت ائمه هدی به ویژه امام رضا(ع) فراهم می‌آورند.

کاروان «زیر سایه خورشید» در حرکت خود به بیش از ۲۰۰۰ نقطه جهان، مشتاقان زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را به زیارت معنوی آن امام رئوف میهمان کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول