اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

به مناسبت دهه کرامت انجام شد؛

بازدید خادمان آستان قدس رضوی از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان

به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم رضوی از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کردند.

بازدید خادمان آستان قدس رضوی از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، عصر امروز، خادمان آستان قدس رضوی ضمن بازدید از بخشه‌ای مختلف گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدا قرار گرفتند.

آن‌ها با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مسئولین گنجینه، بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه تأکید کردند.

خادمان آستان قدس رضوی از این مجموعه به‌عنوان یکی از گران‌بهاترین گنجینه‌های آثار شهدا در سطح کشور یادکردند و اظهار داشتند که باید این حرکت فرهنگی ارزشمند در جای‌جای کشور اسلامی ایران نهادینه شود.

در این بازدید، مسئولان گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا توضیحاتی را ارائه کردند.

گفتنی است که گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال 1391 و به‌منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد شهدای شهرستان و همچنین معرفی سیره و سبک زندگی شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان آیت‌الله حائری اردکان دایر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول