اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ازبکستان و سوئیس قرارداد 100 میلیون یوروئی امضا کردند

«اوز صنعت قوریلیش بانک» ازبکستان با بانک «کریدیت سوئیس» در مورد طرح‌های بزرگ سرمایه گذاری در «تاشکند» قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو امضا کردند.

ازبکستان و سوئیس قرارداد 100 میلیون یوروئی امضا کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «اوز صنعت قوریلیش بانک» ازبکستان با بانک «کریدیت سوئیس» کشور سوئیس در مورد طرح‌های بزرگ سرمایه گذاری در «تاشکند» قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو امضا کردند.

این قرارداد تخصیص خط اعتباری برای تامین مالی طرح‌های سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، مانند بخش انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، پزشکی، پتروشیمی، زیربنایی، فلزسازی، هواپیمایی و دیگر را در نظر دارد.

این قرارداد بین بانکی حمایت از بخش بزرگ صنعتی در ازبکستان برای اجرایی طرح‌های سرمایه گذاری از طریق تامین مالی واردات تجهیزات روز، کالاها و خدمات از کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین ژاپن، کره جنوبی و چین را در نظر دارد.   

این وام به مدت 10 سال تحت پوشش آژانس‌های صادرات بیمه‌ کشورهای صادرکننده از جمله «Euler Hermes» و «Serv»، «Sace» ارایه خواهد شد.

اوز صنعت قوریلیش بانک یکی از بانک‎های فعال ازبکستان در زمینه تامین مالی طرح‌های سرمایه گذاری و عملیات بازرگانی خارجی است و با نهادهای بین المللی مالی و بانک‌های خارجی همکاری می‌کند.

این بانک از آغاز سال جاری میلادی وام‌هایی به ارزش 400 میلیون دلار جذب کرده است.

از جمله از بانک بین المللی بازسازی و توسعه 86 میلیون دلار، «اکسیم بانک» ترکیه 26 میلیون دلار و همچنین از بانک‌های بزرگ اروپایی مانند «لاندس بانک برلین» 50 میلیون یورو و بانک «KfW IPEKS-Bank » آلمان معادل 100 میلیون یورو جذب کرده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول