اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

فیروز کریمی:

از مسوول ورزشگاه یادگار باید در تیم ملی کشتی استفاده شود/ از بازی شاگردانم اصلا راضی نیستم

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: از عملکرد شاگردانم در بازی مقابل استقلال خوزستان راضی نیستم و در نیمه دوم ضعیف کار کردیم.

از مسوول ورزشگاه یادگار باید در تیم ملی کشتی استفاده شود/ از بازی شاگردانم اصلا راضی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فیروز کریمی در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: در کل بازیی که دوست داشتیم نتوانستیم ارائه دهیم و باد کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داده بود و نیمه نخست به نفع ما و نیمه دوم به سود تیم میزبان بود.

وی گفت: امروز چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم قرار داده بودیم که عرفان افراز و علی ارجمندیان اصلا نتوانستند به تیم کمک کنند و در نیمه دوم می‌توانستیم کار را تمام کنیم که عرفان افراز در 2 قدمی موقعیت گل را از دست داد و روی یک ضربه‌ای که اصلا خطا نبود گل تساوی را دریافت کردیم.

کریمی گفت: اصلا از بازی تیم خود راضی نیستم، اما نباید فراموش کنیم هفته نخست لیگ برتر بود و تیم‌ها هنوز به مرز آمادگی نرسیدند و‌ خیلی ها را باید می‌شناختیم و بازی‌های هفته اول غیر قابل پیش بینی بوده و موقعیت‌های زیادی را نیز از دست دادیم و در کمترین موقعیت تیم مهمان گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: وقتی خالقی‌فر با 15 سال سابقه بازی از 2 قدمی نمی‌تواند توپ را وارد گل کند و یا پیمان بابایی یک موقعیت خوب را به دلیل خودخواهی پاس نمی‌دهد، این توفیق تیم استقلال خوزستان نیست، بلکه ضعف تیم ما است و قطعا با این اتفاقات برخورد خواهم کرد، حتی اگر لازم باشد از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد.

فیروز کریمی افزود: استقلال خوزستان در نیمه اول ضعیف بود و نیمه دوم ما ضعیف شدیم و ضعیف‌تر از همه مسوولان ورزشگاه یادگار بودند و رختکن تیم ما زیر آفتاب مرداد ماه هیچ منفذی نداشته و زیر نور شدید آفتاب بود و وقتی دستیاران من برای اعتراض به نزد مسوول ورزشگاه رفتند دیدند که مسوول مورد نظر زیر کولر در حال چرت زدن است و این آخر بی‌عرضگی بوده و شرم‌آور است و از این بدتر نمی‌شود.

وی افزود: رختکن تیم ما از حمام سونا بدتر است و من 5 کیلو امروز در رختکن کم کردم و مسوول ورزشگاه یادگار را باید ببرند برای بدنسازی تیم کشتی و وزنه برداری تا بتواند وزن ورزشکارانی که اضافه دارند را کم کند و متاسفانه زمین ما نیز حاضر نشد و برای بازی بعد نور ورزشگاه را تکمیل می‌کنیم تا در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

فیروز کریمی گفت: اگر وضعیت ورزشگاه یادگار امام همین شکل باشد آقای توشاک در پایان فصل وزنش به زمان بازیکنی خواهد رسید و با کاهش وزن مواجه خواهد بود.

انتهای پیام/30/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول