اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

فرمانده سپاه استان البرز:

رمز موفقیت کشور در زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: رمز موفقیت کشور در زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی است، فرهنگی که قابلیت صدور به سراسر جهان را دارد.

رمز موفقیت کشور در زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی است

سردار سید یوسف مولایی امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس در کرج گفت: ملت ایران راه شهدا را با زنده نگه داشتن نام و خاطره آنان، ادامه خواهند داد، چرا که هرکجا، نام آنان گرامی داشته شود، پیروزی و اقتدار نیز جلوه بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهدای ما در جبهه‌های حق علیه باطل کارهای نشدنی را امکانپذیر کردند، گفت: ایثارگران و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با آنچه که در توان داشتند با دشمنان جنگیدند و بزرگترین سلاحشان، روحیه ولایت‌مداری و اطاعت از فرامین رهبری بود که کمر دشمن را شکست.

فرمانده سپاه استان البرز یادآور شد: علت عصبانیت همیشگی آمریکا از ایران اسلامی، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنانش است و یک اتحاد و همدلی دائمی بین مردم و مسئولین وجود دارد که برای استکبار هراس انگیز است و خواب را از چشمانش می رباید.

مولایی با بیان اینکه آمریکا باید از عصبانیت خود بمیرد،گفت: همین قشر جوان و نسل جدید ما می‌تواند کمر دشمن را خم کند، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان آن نسل سنگرها را پر کردند و برای دفاع از خاک، دین و ناموس جان دادند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی برخی از افراد بودند که با هدف ضربه زدن به کشور و مردم، به کارشکنی و خالی کردن پشت رزمندگان دست زدند ولی سرانجام با وحدت و ایستادگی مردم ایران، از میدان بدر شدند و دشمن به زانو درآمد.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان ادامه راه شهدا را رمز موفقیت دانست و اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی، موفقیت ایران را محقق میکند و در این برهه که هجمه دشمن اینقدر زیاد است فرهنگ‌ ایثار و شهادت به کمک مشکلات ما خواهد آمد.

مولایی افزود: فرهنگ شهادت، فرهنگی ناب است که قابلیت صدور به سراسر جهان را دارد.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول