اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌برداری 31 کیلومتر از بزرگراه تبریز- اهر تا پایان امسال

استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر، از تلاش پیمانکاران برای اتمام این پروژه خبر داد و گفت: 31 کیلومتر دیگر از این پروژه تا پایان سال‌جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهره‌برداری 31 کیلومتر از بزرگراه تبریز- اهر  تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید خدابخش اظهار داشت: بزرگراه تبریز – اهر به طول ۹۰ کیلومتر از طرح‌های مهم استان محسوب شده و تلاش‌ها برای تکمیل آن ادامه دارد.

به گفته وی، ۴۵ کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک رفته و هم‌اکنون ۳۱ کیلومتر دیگر از آن در دست ساخت است که با توجه به فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات لازم برای پیشرفت کار، این میزان هم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برای آسفالت این مسیر، ۵۰ هزار تن قیر لازم است و با تلاش و هماهنگی‌های مسوولان و نمایندگان استان با تامین این میزان قیر، امیدواریم تا قبل از رسیدن فصل سرما و بارش برف به سرانجام برسد.

خدابخش یادآور شد: ساخت ۱۴ کیلومترِ باقی‌مانده از بزرگراه تبریز- اهر هم سال آینده انجام خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر شتاب‌گیری روند اجرای این طرح گفت: به همین منظور تصمیم گرفته شد تا چهار هفته، هر شنبه در محل حاضر شده و از روند اجرای آن بازدید کنیم.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول