اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

کنسرت آذری «رحیم شهریاری» در برج میلاد برگزار می‌شود

«رحیم شهریاری» خواننده پاپ آذربایجانی با گروه حرکات آئینی و لزگی در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت آذری «رحیم شهریاری» در برج میلاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم شهریاری که از محبوبیت زیادی بین آذری‌‌زبانان پایتخت برخوردار است، جدیدترین کنسرت خود را در تاریخ ۱۵ شهریور و با اجرای قطعات آلبوم جدید خود روی صحنه خواهد برد.

وی که این روزها در حال برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا است، درباره کنسرت در ایران و اجرای مجدد برنامه در برج میلاد گفت: اجرا در ایران همیشه برایم لذت بخش است. هر بار که در ایران روی صحنه می‌روم، یک حس و انرژی در خودم می‌بینم که انگار بار اول است و با همان شور و هیجان می‌خوانم و واقعا حالم خوب است.

این خواننده درباره فعالیت‌های جدید خود نیز گفت: آثاری را تهیه و تولید کرده‌ایم و به مرور آنها را منتشر خواهیم کرد که از آن جمله می‌توان به تهیه موزیک ویدئوها و قطعات جدید اشاره کرد که به زودی در اختیار دوستداران موسیقی آذربایجانی قرار خواهد گرفت.

به گفته تهیه کننده این کنسرت، از یک گروه حرکات آئینی آذربایجانی برای این کنسرت دعوت به عمل آمده است و در حین اجرای کنسرت و در فواصل مختلف این گروه به اجرای حرکات آئینی و لزگی خواهند پرداخت.

کنسرت ۱۵ شهریور رحیم شهریاری به همت موسسه کامیاب بهاران و به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزار می‌شود و بلیت فروشی این کنسرت در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول