اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر داد

بررسی درخواست نفتی‌ها برای رفع محرومیت از تماشاگران آبادانی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر، از بررسی درخواست باشگاه صنعت نفت در کمیته استیناف خبر داد.

بررسی درخواست نفتی‌ها برای رفع محرومیت از تماشاگران آبادانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، درخواست باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر لغو محرومیت تماشاگرانش از تماشای دیدار خانگی این تیم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، به فدراسیون  فوتبال ارسال شد.

در همین رابطه، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تایید دریافت این درخواست، به خبرنگار فارس در آبادان گفت: درخواست باشگاه صنعت نفت آبادان دریافت شده و در کمیته استیناف در حال بررسی است.

سعید فتاحی افزود: بررسی این درخواست به کمیته انضباطی و استیناف ارجاع داده شده و به احتمال فراوان تا فردا نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر لغو محرومیت نفتی‌ها باشد حداکثر تا فردا نتیجه توسط کمیته استیناف اعلام خواهد شد تا اقدامات لازم جهت بلیت‌فروشی و تبلیغات این باشگاه برای دیدار هفته دوم در روز جمعه صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه صنعت نفت آبادان به دنبال محرومیت از همراهی هوادارانش در یک دیدار خانگی که فصل پیش به این باشگاه ابلاغ شده بود، در ابتدای فصل جدید با این محکومیت روبرو شد که روز گذشته درخواستی مبنی بر لغو آن از سوی این باشگاه به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

انتهای پیام/72013/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول