اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

در دانشگاه علامه طباطبایی

همایش «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه؛ تجربه‌ها و سیاست‌ها» برگزار می‌شود

همایش «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه؛ تجربه‌ها و سیاست‌ها»، به همت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری دانشگاه رازی و استانداری کرمانشاه، سی آبان و اول آذرماه سال جاری در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

همایش  «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه؛ تجربه‌ها و سیاست‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، همایش «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه؛ تجربه‌ها و سیاست‌ها»، به همت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری دانشگاه رازی و استانداری کرمانشاه، سی آبان و اول آذرماه سال جاری در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل ابعاد اجتماعی زلزله کرمانشاه، پیامدهای فرهنگی زلزله کرمانشاه، زلزله و رسانه‌ها، سیاست‌های اجتماعی و بحران‌های طبیعی، زن و خانواده در زلزله کرمانشاه، آسیب‌های اجتماعی زلزله، مددکاری اجتماعی و زلزله‌زدگان، ابعاد برنامه‌ریزی اجتماعی، شهری و منطقه‌ای زلزله کرمانشاه و پیامدهای جمعیتی ناشی از زلزله می‌باشد.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، مهلت ارسال چکیده مقالات حداکثر تا اول مهرماه و مهلت ارسال مقالات کامل تا اول آبان‌ماه سال جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت همایش به آدرس الکترونیکی www.kermanshah-earthquake.atu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول