اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

با حضور وزیر بهداشت

50 پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان افتتاح شد

41 پروژه بهداشتی و 9 پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت و مسؤولان استانی در استان زنجان افتتاح شد.

50 پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ آئین افتتاح همزمان 50 پروژه حوزه درمان و بهداشت استان زنجان با حضور وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی استان زنجان و مسؤولان استان برگزار شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این افتتاح از امضای تفاهم‌نامه سه جانبه برای احداث 226 پروژه در حوزه بهداشت و درمان از نیمه دوم سال 1395 خبر داد و اظهار کرد: تا کنون 116 پروژه از این مجموع افتتاح شده است.

پرویز قزلباش اعتبار هزینه شده برای 41 پروژه‌ای که امروز آماده افتتاح شده را 13 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: به همراه این 41 پروژه 9 پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان ولی‌عصر هم افتتاح شد.

وی با تاکید بر بهره‌مندی مردم استان زنجان از اجرای طرح تحول سلامت گفت: حوزه بهداشت و درمان استان زنجان 210 میلیارد تومان از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

 

 

*لزوم ارتقای اخلاق حرفه‌ای

همچنین نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح با ابراز رضایت از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به عنوان یک شهروند باید از وزیر برای عملکرد این وزارتخانه تقدیر شود.

مرتضی خاتمی ارتقای سطح بناها و تجهیزات؛ فراهم کردن زمینه دسترسی به خدمات و کاهش پرداختی‌های مردم بابت درمان را از جمله نتایج اجرای طرح تحول سلامت دانست و گفت: در حال حاضر باید برای تعمیق بخشیدن این خدمات و تقویت پاسخگویی اقدام شود.

وی لزوم تقویت اخلاق حرفه‌ای را متذکر شد و افزود: برای تقویت این مهم باید اقدامات قابل توجهی انجام شود.

 

*افتتاح 205 پروژه از مجموع 226 پروژه مصوب در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان

در ادامه استاندار زنجان هم طی سخنانی با بیان اینکه 205 پروژه از مجموع 226 پروژه مصوب برای اجرا تا کنون افتتاح شده است؛ ادامه داد: این افتتاح‌ها با انجام هشت سفر وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی انجام شده است.

اسداله درویش‌امیری به برگزاری جلسه با اعضای هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: این حد از توجه به کادر زیرمجموعه جای تقدیر دارد.

وی به اقدامات قابل توجه انجام شده توسط بخش خصوصی در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: زنجان در حوزه فعالیت خیران در بخش سلامت در بین دیگر استان‌ها سرآمد محسوب می‌شود.

در پایان این افتتاح لوح شهروند افتخاری زنجان و همچنین لوح تقدیر بنیاد شهید به حسن قاضی‌زاده هاشمی اعطا شد

شایان ذکر است؛ از مجموع 50 پروژه افتتاح شده با حضور وزیر بهداشت در استان زنجان 9 پروژه درمانی در مرکز آموزشی بیمارستان ولی‌عصر و 41 پروژه بهداشتی در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابجرود، طارم و سلطانیه بود.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول