اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد

لزوم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی/ مسئولان مفسد و ناکارآمد عزل شوند

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مردم خواستار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی جامعه هستند، گفت: وقتی که مسئولی توانمند نیست و یا فسادی در وی احساس می‌شود باید قبل از معرفی به دستگاه قضا عزل شود.

لزوم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی/ مسئولان مفسد و ناکارآمد عزل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه امروز کشور با محاصره، تحریم، مفاسد اقتصادی، ضعف مدیران و خشکسالی های پی درپی روبه روست، اظهار داشت: ناراحتی مردم امروز به دلیل قطعی چند ساعته آب و برق نیست بلکه نگرانی و اعتراض آنها به دلیل مفاسد اجتماعی و اقتصادی است.

وی  بر ضرورت استفاده از مدیران توانمند و برخورد قاطع دستگاه قضا و مراکز اطلاعاتی و نظارتی با مفاسد اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و افزود: ملت در سالهای نخست پیروزی انقلاب به دلیل تجربه سختی های زیاد سعه صدر و آستانه تحمل بالایی داشتند اما امروز در موقعیت حساس دیگری قرار داریم که لازمه گذر از آن آگاهی است.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه با بیان اینکه مسئولان باید از ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مناسب به مردم استفاده کنند، تصریح کرد: مردم در جامعه با مشکلات و چالش هایی روبرو هستند که همه مسئولان باید خود را ملزم به پاسخگویی به مردم بدانند و برای رفع مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت متولی اصلاح در عرصه اقتصادی است، گفت: مطالبه مردم در حال حاضر در عرصه مشکل آب و برق نیست بلکه مردم خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی جامعه هستند.

حجت‌الاسلام  دشتی با اشاره به اینکه انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است،  خاطرنشان کرد: وقتی مسئولی توانمند نیست و یا اینکه فسادی در وی احساس می‌شود باید قبل از معرفی به دستگاه قضا عزل شود تا مردم آثار برخورد با وی را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه روند برخورد قضایی با افراد متخلف مدت‌ها طول می‌کشد تا نتیجه دهد تصریح کرد: مردم انتظار دارند با مفسدان اقتصادی به صورت قاطع برخورد شود و این مهم نیاز اساسی جامعه است.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اینکه شناخت دشمن و بصیرت‌افزایی در این حوزه امری ضروری است، گفت: اعتراضات مردم نباید به خیابان‌ها کشانده شود بلکه باید در فضاهای مناسب مطالبات ارائه شود تا دشمن نتواند از این موقعیت‌ها سوء استفاده کند.

وی خواستار پاسخگویی مسئولان در همه حال به خواسته‌های مردم شد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر اساس مطالبات و خواسته‌های مردم باید پاسخگوی ابهامات و مشکلات مطرح شده باشند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول