اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی هفت‌سنگ و دوره دانش‌افزایی داوران در بام ایران

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی تیم ملی هفت‌سنگ و دوره دانش‌افزایی داوران بازی‌های بوی و محلی کشور به مدت سه روز در فارسان برگزار شد.

برگزاری اردوی تیم ملی هفت‌سنگ و دوره دانش‌افزایی داوران در بام ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری فخرالدین اسدی گفت: در اردوی تیم ملی هفت‌سنگ 30 نفر از منتخبین مسابقات کشوری و در دوره دانش‌افزایی 35 نفر از داوران بازی‌های بومی و محلی کشور از نهم مردادماه به مدت سه روز در فارسان حضور داشتند.

وی افزود: اردوی تیم ملی هفت‌سنگ در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد که در این اردو نرگس ارشادی در رده سنی نوجوانان و مرضیه رنجبر در رده سنی بزرگسالان از چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

اسدی عنوان کرد: این اردو به‌منظور انتخاب 20 بازیکن در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برای حضور در بازی‌های قرقیزستان در شهریورماه برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره دانش‌افزایی با اشاره به اینکه همه داوران بازی‌های بومی و محلی موظف به شرکت در این دوره‌ها هستند گفت: در این دوره 35 داور کشور برای ارتقا درجه از 3 به 2 شرکت کردند که 8 نفر از آنان از چهارمحال و بختیاری بودند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره دانش‌افزایی داوران، مدرس حقوق ورزش فریده طهماسبی، مدرس هفت‌سنگ فخرالدین اسدی، مدرس رشته‌های بومی و محلی مهدوی و کوچکی بودند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول