اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

همزمان با روز خبرنگار صورت می گیرد

تجلیل از برترین‌های نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم روز خبرنگار و تجلیل از برترین‌های جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم خبر داد.

تجلیل از برترین‌های نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم

محمدجواد محرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه امسال برای مراسم تجلیل از خبرنگاران برنامه ویژه ای تدارک دیده شده است، بیان کرد: مهمترین اقدام صورت گرفته برای خبرنگاران برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم بود که جلسات برگزاری این جشنواره از ماه‌ها قبل برگزار شده و پس از اعلام فراخوان شاهد استقبال گسترده خبرنگاران استان برای شرکت در این جشنواره بودیم.

وی با اشاره به ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بیان کرد: 136 نفر از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان دراین جشنواره در بخش‌های حرفه ای، موضوعی و ویژه به رقابت پرداختند.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: داوری آثار ارسال شده به جشنواره توسط اساتید حوزه روزنامه نگاری شامل آقایان مختاریان، خلیلی، قاضی زاده، کتابدار و صدیقی که از نامداران این حرفه هستند انجام شده است.

وی افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 17 مرداد ماه در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

محرابی بیان کرد: در این مراسم معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار قم سخنرانی خواهند کرد و جمعی از مدیران استانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دیگری نیز به مناسبت روز خبرنگار تدارک دیده شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در بخش حرفه ای این جشنواره 116 گزارش، 104 یاداشت و مقاله، 76 تیتر، 27 خبر، 69 مصاحبه، 10 طنز مکتوب، 42 صفحه آرایی، 7 کاریکاتور و 27 عکس خبری ارسال شده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول