اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«سلمان خان» با تأخیر به چین می‌رود

فیلم «سلطان» محصول سال ۲۰۱۶ کشور هند با نقش‌آفرینی «سلمان خان» در سینماهای چین اکران می‌شود.

«سلمان خان» با تأخیر به چین می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از وِرایِتی، فیلم «سلطان» محصول سال ۲۰۱۶ کشور هند با نقش‌آفرینی «سلمان خان» در تاریخ ۳۱ آگوست (نهم شهریور) در سینماهای چین اکران می شود.

داستان فیلم در مورد کشتی‌گیری است که به دنبال بازگشت به دوران اوجی است که رسیدن به آن غیرممکن به نظر می‌رسد. این تازه‌ترین فیلمی است که در سینماهای چین به نمایش درمی‌آید.

شرکت «یاش راج فیلمز» تولیدکننده این فیلم است که توسط کمپانی «ای استارز» چین در این کشور نمایش داده می‌شود. فیلم «سلطان» قرار است در روز اول ۱۱ هزار اکران داشته باشد و پس از آن روزانه ۴۰ هزار اکران در چین داشته باشد.

طی دو سال گذشته فیلم‌های هندی موفقیت چشمگیری در سینماهای کشور چین بدست آورده‌اند و بطور شاخص فیلم‌هایی که از آنها با عنوان «محتوا محور» نام برده می‌شود، بیشتر از فیلم‌های ستاره محور و به اصطلاح «بالیوودی» با اقبال مواجه شده‌اند.

موفق‌ترین فیلم هندی در چین «دانگال» بود که در سال گذشته ۱۹۳ میلیون دلار بدست آورد. فیلم «برادر باجرانگی» محصول سال ۲۰۱۵ که ماه مارس امسال به عنوان اولین فیلم سلمان خان در چین اکران شد که با همراهی و نقش‌آفرینی «امیر خان» دیگر سوپر استار هندی به موفقیت چشمگیری در سینمای چین دست یافت.

عبدالرشید سلیم سلمان خان مشهور به سلمان خان بازیگر سینمای بالیوود متولد در ۲۷ دسامبر سال ۱۹۶۵ است. او در بیش از ۸۰ فیلم هندی درخشیدi است. سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینمای بالیوود سلیم خان است و ریشه خانواده اش از افغانستان است. او یکی از سه شخصی است که شکل تازه‌ای به فیلم‌های هندی طی دهه ۱۹۹۰ تا زمان حاضر دادند.

سلمان خان در سال ۲۰۱۸ به خاطر شکار غیرقانونی چند رNس غزال کمیاب حفاظت شده که در سال ۱۹۹۸ و در پشت صحنه فیلم ما با هم هستیم در ایالت گوجرات هند انجام داده بود، مجرم شناخته شد. در دادگاه بدوی او را به دلیل شکار غیرقانونی این نوع نادر از غزال به ۵ سال زندان و پرداخت ۱۰ هزار روپیه محکوم کرد. در این دادگاه همچنین چهار بازیگر دیگر به اتهام مشارکت در کشتار این حیوانات تحت پیگرد قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول