اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

شمشیرباز اصفهانی تیم ملی:

مسابقات آسیایی جایی برای کسب تجربه نیست/ برای نتیجه‌گیری وارد میدان می‌شوم

محمد رضایی عضو تیم‌ ملی شمشیربازی در گفت‌وگویی با فارس از آمادگی خود برای مسابقات آسیایی خبر داد.

مسابقات آسیایی جایی برای کسب تجربه نیست/ برای نتیجه‌گیری وارد میدان می‌شوم

محمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص شرایط آماده‌سازی خود برای رقابت‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: نزدیک به یک سال تمرینات سخت و فشرده را پشت سرگذاشتیم و اکنون در آکادمی ملی المپیک در‌ حال پیگیری آخرین اردوی آماده‌سازی هستیم.

وی افزود: پیش از اعزام به مسابقات آسیایی چندین تورنمت دیگر را پشت‌ سر گذاشتم، در مسابقات قزاقستان و امارات به ترتیب توانستم مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را به دست بیاورم و پیش از آن‌ هم در مسابقات جهانی چین یکی از مدعیان بودم اما با توجه به هم‌گروه شدن با نماینده غاصب رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت‌ها کناره‌گیری کردم.

ملی‌پوش اصفهانی شمشیربازی ادامه داد: شرایط تمرینی تیم ملی در بهترین شرایط زیر نظر سرمربی برگزار شد و امیدوارم بتوانیم به‌ بهترین نتیجه دست یابیم.

وی در مورد سطح مسابقات نیز اشاره کرد: سطح مسابقات آسیایی بسیار بالا و حرفه‌ای است و حریفان مقام‌های اول تا سوم جهان هستند، ما هم تمام سعی‌مان را کرده و خواهیم کرد که به‌ بهترین نتیجه برسیم.

رضایی بیان داشت: کره، چین و ژاپن رقیبان اصلی ایران‌اند و در تمام تورنمت‌ها قهرمان بوده‌اند، اما ایران نیز در مسابقات جهانی ایتالیا نشان داد که حریف آسانی نیست؛ در آن مسابقات توانستم حریف ژاپنی خود را شکست دهم و به جمع 32 بازیکن برتر جهان برسم و امیدوارم در این دوره هم بتوانیم بدرخشیم.

وی در پایان گفت: به خوبی تمرین کردیم و به خوبی هم در لباس تیم‌ ملی خواهیم جنگید، امیدوارم که پرچم کشور عزیزانمان را با افتخار بالا نگه داریم و مسؤولان دست از حمایت ما بر ندارند و به‌ قول‌هایشان عمل کنند.

انتهای پیام/63077/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول