اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

امروز انجام شد

بازدید فرماندار بندرعباس از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس

به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، فرماندار بندرعباس با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس با مدیرمسؤول این خبرگزاری دیدار کرد.

 بازدید فرماندار بندرعباس از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد پویافر صبح امروز در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس حضور یافت و با مدیر مسؤول و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار کرد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری را سخت و خطیر خواند و اظهار داشت: فعالیت و تلاش در عرصه خبرنگاری با سختی‌هایی همراه است اما حلاوت و شیرینی‌های خاص خود را به همراه دارد.
 
فرماندار بندرعباس تصریح‌ کرد: خبرنگاران با حضور فعالانه خود در تمامی عرصه‌ها نقش مهمی در ثبت وقایع و مناسبت‌ها ایفا می‌کنند.

پویافر با بیان این‌که حضور فعال خبرنگاران در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است، ابراز داشت: در تقویم، یک روز را به عنوان روز خبرنگار تعریف شده‌ است در حالی که هر روز، روز خبرنگار است.
 
وی افزود: در شرایط کنونی و عصر اطلاعات که اخبار به‌صورت لحظه‌ای منتشر می‌شود، نقش خبرنگاران حساس و بی‌بدیل است.

فرماندار بندرعباس بیان‌ داشت: این یک واقعیت عینی است که اگر نبود تلاش و زحمات خبرنگاران در عرصه‌های مختلف خبری، شاید فعالیت‌های انجام شده منعکس نمی‌شد.
 
 در ادامه این دیدار، ایوب دبیری‌نژاد مدیر مسؤول دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در هرمزگان ضمن خوشامدگویی به فرماندار گفت: فعالیت در خبرگزاری با حساسیت و دقت لازم همراه بوده و سرعت انتشار اخبار در خبرگزاری نیز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول