اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

فرماندار ابهر خبر داد

پیدا شدن جسد کودک و مادر غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر/ تلاش امدادگران برای یافتن جسد پدر

فرماندار ابهربا بیان اینکه جسد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از آب بیرون کشیده شده است، گفت: جسدهای بیرون آمده مربوط به کودک و مادر خانواده است و هنوز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.

پیدا شدن جسد کودک و مادر غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر/ تلاش امدادگران برای یافتن جسد پدر

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز پنج نفر از اعضای یک خانواده برای شنا تفریح به کنار سد کینه ورس ابهر می‌روند که کودک 7 ساله برای شنا وارد آب می‌شود.

فرماندار ابهر با بیان اینکه کودک 7 ساله به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا دچار مشکل می‌شود، ادامه داد: در پی آن پدر و مادر کودک و پس از آنها پدربزرگ و مادربزرگ کودک برای نجات وارد آب می‌شوند.

با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه کودک و پدر و مادرش جان خود را از دست می‌دهند، تصریح کرد: همچنین پدربزرگ و مادربزرگ نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند. 

وی با بیان اینکه جسد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از آب بیرون کشیده شده است، افزود: جسدهای بیرون آمده مربوط به کودک و مادر خانواده است و هنوز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.

حیدری گفت: انجام عملیات نجات و تحقیقات برای یافتن نفر سوم غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس؛ سد کینه ورس در استان زنجان و در فاصله ۱۴ کیلومتری جنوب‌غربی شهرستان ابهر و حدود ۵ کیلومتری روستای کینه‌ورس قرار دارد؛ این سد بر روی شاخه‌ کینه‌ورس از رودخانه ابهررود که از جنوب به طرف شمال جریان داشته و به دشت تاکستان وارد می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول