اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

معاون آموزش ابتدایی همدان:

«رویش» برای دانش‌آموزان همدانی پایه اول اجرا می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه «رویش» با هدف آمادگی دانش‌آموزان پایه اول برای ورود به پایه دوم در تابستان اجرا می‌شود.

«رویش» برای دانش‌آموزان همدانی پایه اول اجرا می‌شود

یاسر نانکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی آموزشی برای توجه به دانش‌آموزان محروم و دیرآموز به ویژه در پایه‌های اول و دوم به کیفیت‌بخشی آموزش ابتدایی کمک می‌کند، اظهار کرد: اجرای برنامه رویش با همکاری کارشناسان آموزش ابتدایی و آموزگاران شهرستان ملایر آغاز شده است.

وی عنوان کرد: برنامه رویش با هدف کسب آمادگی های تحصیلی برای ورود دانش آموزان به پایه دوم دبستان  و فراهم کردن فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش‌آموزان دیرآموز و محروم در طول تابستان اجرا می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در این برنامه  آموزگاران خیر با همکاری ادارات آموزش و پرورش اقدام به برگزاری جلسات آموزش والدین و کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان دیرآموز و محروم پایه اول که قصد ورود به پایه دوم دارند، می کردند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دانش‌آموزان دیرآموز با سایر دانش‌آموزان در کلاس عادی مشغول به تحصیل هستند، افزود: مفاهیم آموزشی برای این طیف از دانش‌آموزان باید به شیوه‌های مختلف و ملموس بیان می‌شود.

نانکلی با بیان اینکه توجه به دانش‌آموزان دیرآموز در دوره ابتدایی زمینه‌ای برای تحقق عدالت آموزشی است، بیان کرد: وجود دانش‌آموزان دیرآموز در سیستم تعلیم و تربیت هر کشوری امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه چگونگی برخورد و مواجهه با این پدیده موضوع قابل تأمل است، خاطرنشان کرد: بر اساس عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش توجه به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول