اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

حال این روزهای روستاهای سیریک

مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد

مردم روستاهای شهرستان سیریک با مشکلات متعدد خطوط تلفن‌های همراه مواجه هستند و پس از سال‌ها پیگیری همچنان خبری از رفع این مشکلات نیست.

مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، درحالی که با پیشرفت علم و تکنولوژی این روزها مردمان جهان از بهترین امکانات تلفن‌های همراه و شبکه‌های مختلف ارتباطی بهره‌مند هستند مردمان روستاهای سیریک از ناچیزترین امکانات این تکنولوژی بی‌بهره هستند.

مشکل ارتباطی در سیریک

مشکل خطوط تلفن‌های همراه در شهرستان سیریک به چند سال بر می‌گردد سال‌هایی که در پیگیری مردم و عدم تحقق وعده‌های مسوولان سپری شد.
اگر به سیریک مراجعه و با اهالی روستاهای دچار مشکل ارتباطی تماس بگیرید با صدای "مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد" روبرو خواهید شد صدایی که برای مردمان برخی از روستاهای سیریک تکراری شده است.
رییس شورای اسلامی روستای گهردو در این باره گفت: روستای گهردو و دیگر روستاهای این منطقه سال‌هاست با مشکلات خطوط ارتباطی روبرو هستند.
علی طاهری بیان کرد: با توجه به اینکه تلفن همراه یکی از نیازهای هر انسان بویژه در زمان بروز مشکل است ولی مردمان این منطقه به سختی باید با دیگران تماس بگیرند.
وی اظهارکرد: متاسفانه از سطح شهرستان سیریک به جد پیگیر مشکلات و مطالبات مردم نیستند.
رییس شورای اسلامی روستای گهردو اضافه کرد: حدود یک سال است از تهران مجوز لازم در خصوص رفع مشکل خطوط تلفن همراه این منطقه گرفته شده است ولی تاکنون هیچ حرکتی از سمت مسوولان در مخابرات استان دیده نشده است.
وی خاطر نشان کرد: نصب دکل همراه اول در منطقه می‌تواند مشکل هزاران نفر از اهالی روستای گهردو و روستاهای تابعه را برطرف کند.
رییس شورای اسلامی شهرستان سیریک هم وضعیت پوشش تلفن‌های همراه در روستاهای سیریک را خوب ندانست و گفت: مردم مناطق مختلف شهرستان با مشکلات پوشش شبکه‌های تلفن همراه و اینترنت روبرو هستند.
مسعود رئیسی عنوان کرد: در بخش بمانی روستاهای گهردو،کندال، پاتل و روستاهای دهستان شهید مردان و در بخش مرکزی روستاهای مناطق پشت کوه و روستاهای حاشیه ساحلی از جمله بازگرد و مهرگی با مشکلات متعدد پوشش تلفن‌های همراه روبرو هستند.
رئیسی اضافه کرد: شهرهای سیریک و گروگ نیز با سرعت پایین اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنند.
رییس شورای اسلامی شهرستان سیریک تاکید کرد: بارها از مسوولان متولی پیگیری‌های لازم انجام شده است ولی تاکنون وعده‌ای عملی نشده است.

انتهای پیام/88030/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول