اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان

فاز نخست پروژه گردشگری«گلستان خزر» در بندرگز افتتاح شد

فرماندار شهرستان بندرگز از افتتاح فاز نخست پروژه گردشگری «گلستان خزر» با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

فاز نخست پروژه گردشگری«گلستان خزر» در بندرگز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین احمدی پیش از ظهر امروز با گرامیداشت هفته دولت و روز پزشک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست پروژه گردشگری«گلستان خزر» با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در شهرستان بندرگز افتتاح شد.

وی در خصوص افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎ها در هفته دولت تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های متعددی را در زمینه کشاورزی، اشتغالزایی، اقتصادی، عمرانی، صنعتی و غیره در سطح شهرستان بندرگز کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

فرماندار شهرستان بندرگز از افتتاح پروژه‌ها در شهرستان بندرگز خبر داد و ابراز کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعددی را در سطح شهرستان بندرگز داریم که در حوزه گردشگری پروژه گلستان خزر است که یک سرمایه‌گذار داخلی آن را بر عهده گرفته است که بومی این شهرستان است که فاز نخست این پروژه بالغ بر 2 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد که بخشی از این پروژه توسط سرمایه‌گذار هزینه شد.

احمدی با بیان اینکه زهکشی یکی از ضروریات بخش کشاورزی است، ابراز کرد: دولت در زمینه کشاورزی کمک‌های بسیار خوبی کرده است و در این راستا پروژه‌های متعددی در زمینه کشاورزی داریم که پروژه «زهکشی اراضی» در بخش نوکنده با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان آغاز شد.

وی اظهار کرد: در اراضی راه‌آهن به سمت دریا پروژه زهکشی در بخش نوکنده آغاز خواهد شد که این امر باعث ازدیاد عملکرد محصولات کشاورزی خواهد شد و همچنین کیفیت محصولات کشاورزی را ارتقا خواهد بخشید.

فرماندار شهرستان بندرگز در راستای بهسازی روستاهای شهرستان بندرگز اذعان کرد: اجرای طرح هادی و آسفالت، جدول‌بندی و ساماندهی امور روستاها در دستور کار است که مهمترین پروژه موضوع ادامه آسفالت روستای جفاکنده در بخش نوکنده است که در این روستا آسفالت را انجام دادیم.

احمدی با بیان اینکه در بخش صنعت، عمران و غیره پروژه‌های متعددی برای افتتاح و کلنگ‌زنی داریم، خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری کلنگ‌زنی پروژه‌ها قریب به 24 میلیارد تومان در شهرستان بندرگز خواهیم داشت.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول