اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رئیس مرکز علمی‌کاربردی سروش خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سروش در آذرماه امسال

رئیس مرکز علمی‌کاربردی سروش گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سروش با هدف شناسایی هنرمندان مستعد و فیلم‌سازان جوان در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سروش در آذرماه امسال

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید مرتضی حسینی رئیس مرکز علمی‌کاربردی سروش از برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سروش با هدف شناسایی هنرمندان مستعد و فیلم‌سازان جوان در آذرماه امسال خبر داد و گفت: کشف و معرفی استعدادهای فیلم سازی دانشگاه علمی کاربردی ، ایجاد فضای ارتباطی و رقابتی بین دانشجویان ، آشنایی با روش های پیشرفته فیلمسازی، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های تخصصی جانبی و ترغیب دانشجویان به ساخت فیلم‌های کوتاه با مفاهیم مورد نیاز جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

حسینی افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که موضوعات بخش اصلی آزاد و بخش ویژه شامل چهار موضوع فقرزدایی ، حمایت از تولید داخلی ، بحران آب و محیط زیست خواهد بود.

وی اظهار داشت: دانشجویان مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور می توانند فیلم های کوتاه خود را حداکثر تا  15 دقیقه در چهار حوزه فیلم کوتاه داستانی ، فیلم کوتاه مستند ، فیلم کوتاه انیمیشن و فیلم کوتاه تجربی تا پانزدهم آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: جشنواره های دانشجویی کمک می کند تا هنرمندان جوان با انگیزه و با استعداد بتوانند فضایی برای ظهور و بروز داشته باشند و توانمندی‌های خود را نشان دهند.

رئیس مرکز علمی‌کاربردی علمی کاربردی مرکز سروش افزود: شناسایی فیلم سازان جوان و کمک به رشد فکری و عملی آنان در بازه زمانی بیشتری پس از جشنواره در برنامه های این مرکز قرار دارد.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سروش 28 تا 30 آذرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز علمی‌کاربردی سروش ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول