اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس پژوهشگاه رویان

پژوهشگاه رویان سرمایه ملی و اجتماعی در حوزه‌ سلول‌های بنیادی به شمار می‌رود

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: با تلاش‌های متخصصان در پژوهشگاه رویان طی ۲۷ سال گذشته این مرکز توانست جایگاه علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه بین‌المللی کسب کند.

پژوهشگاه رویان سرمایه ملی و اجتماعی در حوزه‌ سلول‌های بنیادی به شمار می‌رود

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، عبدالحسین شاه‌وردی رئیس پژوهشگاه رویان در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اظهارداشت: خداوند را شاکرم که فرصتی دیگر در اختیارمان نهاد تا بستر گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و دانشجویان را در جشنواره بین‌المللی رویان جهت ارزیابی تازه‌های علوم پزشکی تولید مثل، علوم سلولی، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری را فراهم کنیم. کاری که با همت والای زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی ۱۹ سال پیش آغاز شد و پس از درگذشت وی ۱۲ دوره طلایی را با مدیریت ارزشمند دکتر گورابی سپری کرد.

وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها که اکنون به این نقطه رسیده با مشارکت پژوهشگران و حمایت شرکت‌های حامی داخلی و بین‌المللی استمرار یابد.

شاه‌وردی ادامه داد: از نتایج این حرکت علمی می‌توان به تاثیر مثبت آن بر روند توسعه این علوم در کشور و منطقه اظهارداشت. از سوی دیگر همه ساله زمینه مناسبی را برای تبادل نظر و اندیشه بین متخصصان این عرصه فراهم کرده است.

رئیس پژوهشگاه رویان خاطرنشان کرد: تلاش متخصصان پژوهشگاه رویان طی ۲۷ سال گذشته جایگاه علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه بین‌المللی برای این پژوهشگاه رقم زده است و ما به لطف خدا در جهت حفظ و ارتقاء این جایگاه کوشش خواهیم کرد.

شاه‌وردی خاطرنشان کرد: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی رویان با نگاه تعامل بین علوم مهندسی، پایه و بالینی آغاز شد و طی یکسال گذشته دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی رویان ۱۹۱ طرح تحقیقاتی را از ۳۷ کشور دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دریافت این طرح‌ها اریابی‌ آنها باعث شد و به منظور پاسداشت خدمات علمی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی جوایزی به محققان برجسته و مؤثر در عرصه علم بیولوژی، علوم سلولی و سلول‌های بنیادی ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: پیام این جشنواره صلح و دوستی و همدلی مشترک بین پژوهشگران و پرچمداران علم و دانش است با امید به اینکه با همراهی دانشمندان از همه کشورهای جهان بتوانیم باری از دوش بیماران برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول