اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی خبر داد

۲۳۶ مورد تذکر و اخطار به واحدهای متخلف آذربایجان‌غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۳۶ مورد تذکر و اخطار به واحدهای متخلف آذربایجان‌غربی داده شده است.

۲۳۶ مورد تذکر و اخطار به واحدهای متخلف آذربایجان‌غربی

منصدور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه امسال ۲۳۶ مورد تذکر و اخطار به واحدهای متخلف آذربایجان‌غربی داده شده است، اظهار کرد: همچنین امسال بر علیه هشت واحد تولیدی متخلف سطح استان به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اعلام جرم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال مدت زمان کلاس‌های آموزش و کارآموزی مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی سطح استان ۲ هزار و ۲۸ نفرساعت بوده است، افزود: سال جاری کارکنان اداره کل استاندارد یک هزار و ۴۰۳ نفرساعت آموزش دیده‌اند و تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط اداره کل استاندارد استان هشت مورد است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آموزش‌های برون‌سازمانی شامل دانشجویان و آزمایشگاه‌های همکار یک هزار و ۵۴۱ نفر_ساعت بوده است، ادامه داد: مجموع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار در استان ۸۶ مورد بوده و نیز امسال ۱۲ مورد تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار صادر، ۱۵ مورد تمدید و یک مورد نیز تعلیق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال تعداد مجوز وارداتی اجباری و مصوب هیئت وزیران ۴ هزار و ۳۷۶ مورد بوده است، عنوان کرد: تعداد صدور گواهینامه صادراتی در سطح استان نیز ۵۸۲ مورد بوده و از یک مورد نمونه آزمون از کالاهای صادراتی تحت پوشش استاندارد اجباری در آزمایشگاه‌های همکار نتیجه آن مورد قبول بوده است.

جلایر تعداد واحدهای فعال مشمول مقررات استاندارد اجباری در سطح استان را بیش از یک هزار مورد برشمرد و تصریح کرد: همچنین در سطح استان ۱۴۹ واحد نیز غیرفعال هستند و واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد صرفا تشویقی استان نیز ۱۳۵ مورد است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول