اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصفهانیان در گفت‌وگو با فارس

حق‌الزحمه داوران لیگ برتر 30 درصد افزایش یافت/ هر بازی 900 هزار تومان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به افزایش 30 درصدی حق‌الزحمه داوران لیگ برتر گفت: با این حساب قضاوت هر بازی حدود 900 هزار تومان می‌شود.

حق‌الزحمه داوران لیگ برتر 30 درصد افزایش یافت/ هر بازی  900 هزار تومان

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با گذشت هفته‌های بیشتر از لیگ برتر؛ قضاوت داوران رفته رفته بهتر می‌شود؛ البته اشتباهاتی نیز داشتیم؛ ولی به جز از یک بازی؛ این اشتباهات در نتیجه بازی تاثیرگذار نبوده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق تحلیلی که کردیم؛ رفته رفته همکاری تیمی داوران بهتر می‌شود؛ البته با توجه به اینکه ناظران بر بازی‌های نظارت داشته و نکات مثبت را تقویت کرده و نکات منفی را به داوران گوشزد می‌کنیم؛ در تلاش هستیم که داوری‌ها بهتر از قبل شود.

وی درباره حق‌الزحمه دریافتی داوران نیز گفت: با توجه به درخواست‌های انجام شده حق الزحمه در هیات رئیسه نسبت به سنوات قبل 30 درصد افزایش یافته است؛ ولی هنوز اعمال نشده است که اگر اعمال شود؛ حق‌الزحمه هر بازی حدود 900 هزار تومان خواهد شد.

اصفهانیان با اشاره به اینکه حق‌الزحمه داوران بسیار کم است و در فوتبال مسائل مالی به عدالت تقسیم نمی‌شود؛ تصریح کرد: حق الزحمه بازی حساس و غیر حساس ندارد؛ ولی داوری که بازی حساس را داوری کند، یک موقعیت و امتیاز برای وی محسوب می‌شود؛ هرچند داوران به علت قضاوت خوب تشویق هم می‌شوند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد داوری  دربی بازی (پرسپولیس و استقلال) نیز گفت: هنوز داور این بازی مشخص نشده است؛ ابتدا باید قضاوت‌ها را بررسی کرده و با آنالیز آمادگی روحی و روانی داوران؛ شخصی را انتخاب کنیم که بهترین باشد.

اصفهانیان همچنین درباره اینکه آیا موضوعات مطرح شده درباره قضاوت آقای فغانی برای دربی صحیح است یا خیر نیز گفت: هنوز تصمیمی برای داوری دربی گرفته نشده است؛ هرچند که فغانی هم می‎تواند یکی از گزینه‌ها باشد؛ ولی برای اعلام داور دربی و انتخاب آن هنوز زود است و فعلا کسی برای این قضاوت انتخاب نشده است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول