اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیر اجرایی جشنواره «آگر» در ملایر خبر داد

ارسال 2365 اثر به جشنواره فیلم و عکس «آگر» در ملایر/ راهیابی 68 اثر به بخش مسابقه

مدیر اجرایی جشنواره «آگر» در ملایر از ارسال 2 هزار و 365 اثر به جشنواره فیلم و عکس «آگر» خبر داد و گفت: از بین این آثار 68 اثر به بخش مسابقه راه یافته است.

ارسال 2365 اثر به جشنواره فیلم و عکس «آگر» در ملایر/ راهیابی 68 اثر به بخش مسابقه

امید وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری شصتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس انجمن سینمای جوان «آگر» در ملایر از حضور 10 استان در این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به مدت چهار روز از 15 تا 18 شهریورماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

 وی افزود: استان‌های همدان، هرمزگان، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی در این جشنواره حضور دارند.

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر با اشاره به اینکه از زمان فراخوان جشنواره 2 هزار و 356 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد گفت: در بخش فیلم 258 فیلم داستانی و 102 اثر در بخش مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش پویانمایی نیز 31 اثر به دبیرخانه جشنواره و در بخش فیلم تجربی (تجربه‌گرا) نیز 50 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وفایی گفت: در بخش عکس نیز یک‌هزار و هفت تک‌عکس و 475 مجموعه عکس و در بخش فیلمنامه 395 اثر در بخش آزاد و 38 اثر در بخش اقتباسی ارسال شد.

وی با اشاره به مرحله نهایی برای انتخاب آثار گفت: داوران این جشنواره از اساتید برجسته کشور هستند که از بین آثار رسیده آثار فاخر را انتخاب کرده‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر از انتخاب  68 فیلم در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و فیلم تجربی به بخش مسابقه خبر داد و گفت: از این تعداد 35 فیلم داستانی، 17 فیلم مستند، هفت فیلم پویانمایی و 9 فیلم تجربی است.

وی افزود: در بخش فیلمنامه نیز 16 اثر برای رقابت در بخش نهایی جشنواره انتخاب شد که چهار فیلمنامه در بخش اقتباسی و 12 فیلمنامه در بخش آزاد است.

وفایی افزود: در بخش عکس نیز از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 37 تک عکس و چهار مجموعه عکس انتخاب شد.

وی بیان کرد: این تعداد عکس از 26 عکاس سراسر کشور برای رقابت در بخش نهایی این رویداد منطقه‌ای برگزیده شد.

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر از حضور 200 میهمان ویژه در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: 11 کمیته نیز برای برگزاری جشنواره تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم جشنواره مطلوبی را در شهرستان برگزار کنیم.

 انتهای پیام/89013/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول