اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سوءاستفاده یاهو از حساب های ایمیل کاربران

یاهو در تلاش است به هر نحو ممکن پول دربیاورد و لذابرای رقابت با رقبای قدرتمندی همچون گوگل به روش های نامناسبی متوسل شده است.

سوءاستفاده یاهو از حساب های ایمیل کاربران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از وی تری، در حالی که کمتر از یک ماه از رسوایی حریم شخصی جیمیل می گذرد و مشخص شده این شرکت به موسسات  تبلیغاتی امکان دسترسی به محتوای ایمیل های خصوصی کاربران را می دهد، حالا مشخص شده یاهو هم این کار را به شیوه‌های مشابهی انجام می دهد.

بر همین اساس، یاهواطلاعاتی را که از حساب های ایمیل کاربران جمع آوری می کند به فروش رسانده و از این طریق کسب درآمد می کند. یاهو از مدتها قبل در حال انجام چنین کاری بوده و این کار یک شیوه کسب درآمد مطمئن برای این شرکت بوده است.

به عنوان مثال، اگر افرادی رسیدهای خریدهای خود ازسایت های اینترنتی را ازطریق یاهو دریافت کنند، این شرکت اطلاعات این رسیدها را برای شرکت های رقیب مرتبط ارسال می کند.

یاهو حتی در برخی موارد، ایمیل های خصوصی کاربران را می خواند تا از این طریق اطلاعاتی در مورد ارتباطات و علائق تجاری یا حتی برخی ارتباطات خاص افراد جمع آوری کند. این شرکت این کارها را حتی  در مورد حساب های کاربری ایمیلی که مدتها مورد استفاده قرار نگرفته باشند هم انجام می دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول