اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران:

دریافت آثار«جایزه ادبی یوسف» تا پایان شهریور/ اختتامیه آبان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران از دریافت آثار هشتمین جایزه ادبی یوسف تا پایان شهریور خبرداد و گفت: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند بنابراین اختتامیه اواخر مهر یا اوایل آبان برگزار می‌شود.

دریافت آثار«جایزه ادبی یوسف» تا پایان شهریور/ اختتامیه آبان برگزار می‌شود

حمیدرضا هوشمندان مدیر ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره هشتمین جشنواره ادبی یوسف اظهار داشت: فراخوان جشنواره از اول مرداد منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان شهریور آثار خود را ارسال کنند، البته ما اکنون در حال وصول آثار هستیم.

وی با بیان اینکه هر چه به روزهای پایانی فراخوان نزدیک می‌شویم وصول آثار بیشتر می‌شود، تصریح کرد:  هنوز مشخص نیست که مهلت اعلام شده تمدید شود یا نه، بنابراین نویسندگان باید آثار خود را طی مدت باقی‌مانده ارسال کنند.

هوشمندان با تاکید بر اینکه دبیری این دوره بر عهده آقای مسعود امیرخانی است، توضیح داد: جشنواره هفتم یوسف، به شکل کشوری برگزار شد، اما در این دوره سیاست بر این بود که کلیه استان‌ها درگیر شوند و نتایج برتر اول تا سوم به مرحله کشوری راه یابند.

مدیر ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با اعلام اینکه مراسم اختتامیه اواخر مهرماه یا اوایل آبان برگزار می‌شود، گفت: برآوردها این است در این دوره تعداد نفرات شرکت کننده در جشنواره افزایش خواهد داشت، دلیل این مسئله نیز این است که جشنواره در دور هشتم استانی برگزار شده و فراخوان و تبلیغات نیز گسترده منتشر شده است، اما تا پیش از این فراخوان در تهران منتشر می‌شد، ولی امسال از هر استان نفرات قابل توجهی شرکت کرده و ماحصل آن راهی مرحله کشوری خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول