اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

شب گذشته در شمال تهران

«هوروش‌بند» اولین اجرای پاپ ققنوس را روی صحنه برد/ تاخیر یک ساعته در اجرای سانس دوم

دو سانس اجرای پراستقبال هوروش‌بند شب گذشته، یازدهم شهریور ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

«هوروش‌بند» اولین اجرای پاپ ققنوس را روی صحنه برد/ تاخیر یک ساعته در اجرای سانس دوم

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، دو سانس اجرای پر استقبال هوروش‌بند شب گذشته، یازدهم شهریور ماه در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

سانس دوم این اجرا با تأخیر بیش از یک ساعته آغاز شد و مهدی دارابی در ابتدای کنسرت خود آهنگ‌های «عاشقم»، «یاد تو می‌افتم»، «مثل من باش» و «ی اشتباه» را خواند.
آهنگ‌های دیگری که مهدی دارابی خواند شامل «لیلی بی عشق» و «این قرارمون نبود» را با نور گوشی‌های تماشاگران خواند.
دارابی در ادامه دچار مشکلاتی روی استیج شد و به طنز به تماشاگران گفت که همه چیز این استیج دست به دست هم داده تا مرا زمین بزند.

دیگر آهنگ‌های این کنسرت شامل «خالیه جای تو»، «ماه پیشونی»، «خنک شد دلت» بودند.

مهدی دارابی در میانه کنسرت با یاد کردن نام مسعود جهانی به عنوان کسی که زندگی هنری‌اش را مدیون او است و چون یک برادر او را دوست دارد و در کنارش بوده، گفت: مسعود جهانی جزو معدود آدم‌های مهربان این دوره و زمانه است که با افتخار نام او را یاد می‌کند. جهانی نیز در کنسرت حضور داشت و روی صحنه آمد و تندیس ققنوس را تقدیم به مهدی دارابی کرد.

جهانی متن روی تندیس را خواند و خطاب به مهدی دارابی گفت: من از طرف اولین فستیوال ققنوس که برگزار شده امشب لوح تقدیر را تقدیم به شما می‌کنم که در اولین شب اجرای پاپ ققنوس حضور یافتید.

آهنگ‌های دیگر هوروش‌بند شامل «نگو نه»، «فاصله نه» و «ماه دلم» و «عوض کردی» و «آخر منو به باد داد» بودند. میثم ابراهیمی نیز در این جمع حضور داشت و مهدی دارابی روی صحنه از او یاد کرد.

در جمع هنرمندان این کنسرت نیز رضا بهرام، مهدی حسینی، میثاق راد و محسن شعبانی قهرمان بدنسازی حضور داشتند و دارابی نیز نام آن‌ها را روی صحنه برد.

دارابی در پایان کنسرت نیز گروه خود را بدین قرار معرفی کرد: میلاد پورقوه، نوازنده پیانو، کیوان فرشیدنیا گیتار بیس، مهرداد قاسمی پرکاشن، محمد اسماعیلی الکترونیک ، علی حسینی ساکسیفون، بهنام شکرالهی گیتار الکترونیک و علیرضا افشار گیتار اگوستیک با رهبری رضا پوررضوی.

آخرین اجرای دارابی نیز یک ریمیکس از آهنگ‌های «نگو نه»، «ماه پیشونی» و «لیلی بی عشق» بود.

این سالن که از به‌روزترین امکانات و فناوری دنیا بهره می‌برد از آکوستیک صدا گرفته تا نور و صحنه، از کیفیتی مثال‌زدنی برخوردار بود و می‌توان آن را بهترین و حرفه‌ای‌ترین سالن کنسرت حال حاضر کشور قلمداد کرد. البته به دلیل هزینه‌های کلانی که برای ساخت این مجموعه شده، بسیاری از گروه‌های موسیقی توانایی اجاره این سالن را نخواهند داشت و در این مورد مسؤولان موسیقی باید چاره‌ای بیاندیشند تا گروه‌های باکیفیت موسیقی بتوانند کار خود را در چنین سالن‌هایی به گوش مخاطبان برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول